我的網誌清單

2015年1月6日星期二

低脂三文魚批

趁大減價,要陪王子去買王子的新衣,因為佢冇心機睇,佢自己去係買唔到抵嘢架。
通常係我睇咗再問佢鐘唔鐘意,鐘意先再去試。
今次佢用咗80歐買咗3條褲、5件上衣、1件冷衫,仲有一件pure cashmere上衣,堅抵呀,佢非常滿意。
我呢,之前已經响outlet買咗3對冬天鞋,一對Gabor、 一對ECCO、 一對Adidas,本來三對要300歐+,減價後係52歐咋!!!尤其係Gabor同ECCO,第一次買到咁平,非常鐘意佢地啲鞋,保暖又舒服,防風又防水,行耐咗隻腳都唔攰。
呢度冬天啲天氣, 對鞋真係勁重要。。。


返到屋企已經好攰啦,好彩屋企有剩菜-已經煮好咗嘅三文魚醬,咁用包Yufka,一層醬幾層Yufka咁,再焗25分鐘,就整咗個唔似剩菜嘅低脂三文魚批出黎。


包裝完,係咪唔似剩菜呢?!
批只係面有少少Parmesan cheese,又冇肉,用咗三文魚,呢個似Lasagna嘅批,低脂得多呢。


剛剛買咗番茜,用黎整沙律。


半個鐘有低脂三文魚批食,呢個要整多啲。


16 則留言:

  1. 回覆
    1. 個pie有三文魚香,冇肉冇乜cheese,冇咁heavy架

      刪除
  2. Yufka以為係整炸o野食用.

    回覆刪除
    回覆
    1. 可炸可焗架,炸通常會買三角形Yufka架
      炸我整過,似春卷,巧食!

      刪除
  3. Ayia,我只睇倒第二張相jar。

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能google short咗呀,等下可能睇到架

      刪除
  4. 三文魚係新鮮的還是罐頭?總之看到就好想食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 新鮮架,罐頭三文魚我覺得麻麻

      刪除
  5. Yufka即係咩呢? 個pie好掂呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 係一種dough用黎做唔同形式嘅pastries,土文叫Yufka,同希臘嘅Filo dough相似

      刪除
  6. 流口水^^
    80歐買倒咁多 超級抵啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 80歐超級抵,件pure cashmere上衣原價已經80歐......

      刪除