我的網誌清單

2015年1月24日星期六

奶黃vs朱古力

有番精神,要整啲嘢,等自己唔太霉。
我病,王子啲食用即刻受影响,諗住有番精神就整番啲嘢俾佢食。
佢最愛甜甜甜甜嘢,整甜包吧!


搓咗1kg粉,整兩盤, 奶黃vs朱古力。


有啲朱古力包有朱古力溶岩爆出情況。。。


17 則留言:

  1. 好番就好喇!我要一個朱古力味嘅 thx ^^

    回覆刪除
  2. 奶黃同朱古力, 我要奶黃. 如果朱古力飽, 轉做紅豆沙飽就好喇. 你和王子啱唔啱食紅豆沙飽呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,紅豆沙飽我ok,王子唔啱食呢

      刪除
  3. 搓1kg 麵粉真係唔簡單

    回覆刪除
  4. 整咁多要食幾耐?
    唔通攞嚟雪硬遲啲食!

    回覆刪除
    回覆
    1. 2-3日食哂架啦,王子係包王黎架,特別係甜包

      刪除
  5. 我喜歡奶黃!我懶怕搓粉,仲成1Kg添喎!

    回覆刪除