我的網誌清單

2015年1月28日星期三

Dürüm

今晚食Dürüm,王子快樂到呢。


Dürüm,即係土耳其嘅Tortilla。
有沒有發現,這世界上其實有不少同Tortilla差不多嘅東西?
包Dürüm我响土超買,30cm size,18塊,3歐咋。
土耳其人多勢力大,Dürüm質素夠高,洋超嘅Tortilla差得多。
我地仲有間bakery,不斷新鮮整幾樣flat bread,其中一樣係Dürüm,不過唔經開,冇去買。
呢包看門口嘢都正架。


配料出場!





隨意落,再捲起就食得!


24 則留言:

  1. 買番土耳其貨, 貨靚價平, 精明選擇.

    回覆刪除
  2. 我街口的土耳其店就是搶去不少本地超生意。包包日日新鮮出爐,肉類每星期又新鮮入貨。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我度都係咁,土耳其包包新鮮出爐,肉類菜類都新鮮

      刪除
  3. 我住o個區去土超冇咁方便。

    回覆刪除
  4. 我都鍾意食土耳其包!

    回覆刪除
  5. 哩啲包好似薄餅,
    包乜料都得……,
    我見妳切咗青瓜、蕃茄……
    有新鮮出爐,一定好正\(^o^)/

    回覆刪除
    回覆
    1. 新鮮出爐果間,可以睇住佢搓、焗成個過過程,非常有趣架

      刪除
  6. 此留言已被作者移除。

    回覆刪除
  7. 睇見你個自家製廚房呢!我都快樂到呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地啲生活超簡單,着得暖食得好,已經好好啦

      刪除
  8. yes yes, we love burritos or fajitas too , yummmm

    回覆刪除
    回覆
    1. they are real cheap here! good quality though!

      刪除
  9. Tortilla,我女兒還唸中學時我常常都會做給她當午食,而家冇食好耐。
    哈哈…如果你唔講我還以為Tortilla 係墨西哥食品呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實Tortilla真係幾方便,鐘意放乜都得
      墨西哥人真係成日食Tortilla,不過其他民族都有類似嘅嘢

      刪除