我的網誌清單

2015年1月16日星期五

家常菜

雪櫃樣樣有啲,要清清啦。
今晚食家常菜!


呢個月,攞咗兩次免費芥蘭頭葉,成2kg架,醃咗好多雪菜!
雪菜煮荀片,呢個我鐘意用黎撈飯。


隔咗段時間冇整蕃茄牛,又係時候俾佢出場。
有少少碎牛肉,煮蕃茄洋葱碎牛,呢個王子鐘意食架。


呢啲真係平凡過日子嘅家常菜。

15 則留言:

  1. 平凡但溫馨!我最掛住,都係媽媽整的梅菜蒸豬肉,平凡但溫暖呢

    回覆刪除
  2. 唔記得咗味番茄牛添,搵日要出手.

    回覆刪除
  3. 兩味都好餸飯, 一人一碟碟頭飯啦. 王子食蕃茄碎牛飯, 你食雪菜荀片飯, 上班一族午餐feel, 好開心架.

    回覆刪除
    回覆
    1. 都似上班一族午餐架>>>兩餸套飯呀

      刪除
  4. 恨C我,有咁多自家醃雪菜,自己整真係好食好多!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,外面啲我買過,唔ok.....
      我今日又攞咗免費芥蘭頭葉,唔多,200g咋

      刪除
  5. 蕃茄好味又有益, 我個個星期都起碼煮一次, 唔煮餸就用黎滾湯.

    回覆刪除