我的網誌清單

2015年1月3日星期六

Rapini

响土超經常見到呢隻菜,叫rapa。
覺得佢似芥蘭嗎?
有幾次想買回來試試,又怕它苦,最後都冇買。
依家冬天, 菜嘅選擇少咗,見佢咁平,買黎試吧!


原來佢嘅名係rapini,又名broccoli raab,意大利名係cime di rapa 同芥蘭一科架。
呢隻菜响地中海廚房常見,所以土超會有呢。


買咗600g,煮咗一半試食。
味唔似芥蘭,似菜芯!仲有少少似芥菜!有菜香喎!
呢碟0.6歐咋,勁抵食呀! 
呢個一定要再買!


响冰箱攞梅菜扣肉出黎,加熱食得。


18 則留言:

  1. 回覆
    1. 當然唔夠香港啲咁淋,不過2歐1kg咋
      佢應該可以當芥菜煲湯,同醃雪菜都得

      刪除
  2. 第二同埋第三相,有個透明蘋果的容器,盛著的是什麼來的?

    回覆刪除
  3. the vegetables are leaves of broccoli?!

    回覆刪除
    回覆
    1. they are relatives of broccoli, kai lan, kai choy, choy sum.....

      刪除
  4. 回覆
    1. 鮑汁油菜,油鹽水灼菜點鮑汁呀
      不過我試完味,覺得可以當芥菜煲湯,同醃雪菜喎

      刪除
  5. 回覆
    1. 歐洲啲菜係咁架,種到大大棵,所以我地冇乜機會食灼菜架

      刪除
  6. 回覆
    1. 依家冬天菜貴,2歐1kg有葉菜,唔夠香港啲咁淋,但係真係抵架

      刪除
  7. 看來似野菜多啲,唔知唔敢食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係見咗好多次,先買黎試,不過一定會再買!

      刪除
  8. 有小碟是什麼醬汁呢?!

    回覆刪除
  9. 這菜, 我這裡都有賣, 價錢差不多, 但我這裡的白菜小棠菜, 還比它平, 所以我很少買來吃, 我平常每天總一餐是唐人菜, 北菜生活, 比較多中國人飲食的選擇呀.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地唔係移民國家,唐人菜又貴又少選擇,小棠菜我已經買到平嘅,白菜就貴啦......

      刪除