我的網誌清單

2015年1月1日星期四

梅菜扣肉

同blog友Wien Ohtria一樣,我買咗呢隻梅菜。
真出事!你有冇留意到,佢中英不符?!
我想買甜梅菜,但係佢係咸架。
本來買黎蒸肉餅,咁冇計啦,只好「改變土地用途」。。。
不過其實,呢包嘢我一直冇理佢。。。


直至在東歐超買咗佢,就決定要處置咗包咸梅菜!


整過梅菜扣肉嘅都知,整梅菜扣肉唔少功夫架,所以我一次整三份,每份不太多,一份現食,二份入冰格,方便加餸。
扣肉始終唔係咁有益,一次唔應該食咁多。


小家庭,咁樣已經夠食。


梅菜扣肉隔夜先食仲入味,成份翻熱倒轉就可以。
梅菜扣肉真係巧巧送飯,尤其係啲入咗味嘅梅菜。


另一味一定要清呢,雜菜白味噌湯係我家最近常吃的。


18 則留言:

  1. 我浸佢幾個鐘,又加糖先啱我口味. 呢包o野我blacklisted.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係狂浸狂洗再用糖煮,我都blacklist佢!!!

      刪除
  2. 你個Blog啲字用綠色,而底色又係好多綠色,我真係睇唔到你寫的內容!
    祝新年進步,事事如意!

    回覆刪除
    回覆
    1. Thank you!
      綠色字下面有淺色wallpaper架!王子試用tablet睇ok喎。
      依家用咗黑色,wallpaper/底色又淺,應該睇到,再睇唔到都冇計,用電腦先睇啦

      刪除
    2. 而家好好多,都所以看到九成幾,謝謝你!
      再,那包鉅發梅菜我這邊有得賣,三元多,但不怎樣好食,而好食的那個牌子又已冇得賣好耐!

      刪除
    3. 依家用咗白色,應該仲清楚

      刪除
    4. 從善如流,真係福有攸歸!
      依家我唔使撑大雙眼啦,thanks!!!

      刪除
    5. 原來用手機睇,blog文最尾會有〝查看網絡版本〞,click入去就會睇到同電腦一樣架啦

      刪除
    6. 我知道,不過若click去電腦版面會耗好多的記憶體,你的日誌我也試過…OK嘅,但其他人的又而又有許多照片的博那就會麻煩些,速度慢…而且仲分分鐘死機㖭!

      刪除
  3. 梅菜扣肉……O(∩_∩)O
    我至like*^O^*
    超難煮架,一定好好味
    妳好叻\(^o^)/

    回覆刪除
    回覆
    1. Thank you!
      梅菜扣肉真係多步驟,仲要用幾多時間、火力呀!
      王子平時唔食肥肉,呢個好味,食哂。。。

      刪除
  4. 梅菜扣肉係每個減肥人士嘅惡夢!因為實在太吸引喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦,堅邪惡呀!但又巧巧味喎

      刪除
  5. 回覆
    1. 梅菜扣肉巧巧味呀,天使與魔鬼呢

      刪除
  6. 梅菜蒸肉餅都好好食咖.....

    回覆刪除