我的網誌清單

2015年1月27日星期二

沙爹牛肉靑江菜撈紅薯粉

王子同同事去街街,我煮自己鐘意嘅一人餐。
我想食撈紅薯粉喎。


病咗幾日,冇去過買餸,幸好病前上咗倉,冇有怕。
屋企有碎牛肉又有靑江菜,做配料唔錯,特別係靑江菜,吸咗沙爹牛肉嘅味,特別美味。
肉真係唔使多, 靑江菜、紅薯粉先係主角。


撈勺就食得啦!


沙爹牛肉靑江菜撈紅薯粉



材料﹕ 
碎牛肉50g
靑江菜150g切段
紅薯粉100g
蒜茸1/2湯匙
水1/2杯 


調味: 
沙爹醬1湯匙 
花生1湯匙 
生抽1湯匙
1/2湯匙



碎牛肉加入少生抽及糖,
紅薯粉
燒熱易潔鑊內,加油,加入蒜茸、碎牛肉,用中火碎牛肉至
加入調味 加入靑江菜煮試味,鋪在紅薯粉上


18 則留言:

  1. 好想食沙嗲牛米, 可惜無沙嗲醬 T-T

    回覆刪除
    回覆
    1. 你度真係慘啲,物質係一個大問題

      刪除
  2. 回覆
    1. 超like,沙爹、牛肉、紅薯粉佢全like呀

      刪除
  3. 靑江菜係咪即是上海白菜? 上網都搵唔到資料。

    回覆刪除
  4. 呢種紅薯粉係最好食,平時喺D雲南米線店食嗰D都唔好食!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦,口感特別好,所以都貴啲架

      刪除
  5. 未食過紅薯粉唔敢試,因為看到包裝同「內容」就已經怕怕……哈哈,我係以貌取食!

    回覆刪除
    回覆
    1. 紅薯粉正架,似韓國啲粗粉絲,口感特別好

      刪除
  6. 我未食過紅薯粉, 我又買包試吓先.

    回覆刪除
    回覆
    1. 試吓啦,紅薯粉正架,似韓國啲粗粉絲,口感特別好

      刪除