我的網誌清單

2015年1月21日星期三

一素一葷

今日一素一葷呢。


素嘅係雪菜筍片炒翠肉瓜,呢個我煮咗一大碟,因為我好鐘意食雪菜架,食極唔厭。
呢個加响湯麵上,係一碗好味嘅素麵呢。
P字頭超市告訴我,原來意大利、西班牙、葡萄牙人都會攞啲芥蘭頭葉去煮。
因為响佢地嘅廚房,食芥蘭頭葉係正常嘅,不少食譜都用到。
相反, 本地人係完全唔食嘅。
由於佢地太張揚,P字頭超市又覺得自己冇理由free啲食材俾客。。。
於是,每次攞芥蘭頭葉,P字頭超市都出條問題。

問題係:啲芥蘭頭葉係俾邊個食嘅?

答案1>>>家中寵物(bingo!免費)
答案2>>>自己(管理層唔鐘意呢個答案!冇得免費)

條問題都淺到冇朋友啦,仲係有人答2喎。。。


另一味係水果醋醬油豬扒,hmmm......個汁好香,俾王子食哂。
唔夠食,要快啲再整先得 !


16 則留言:

  1. 兩樣都o岩我,唔該加雙筷呀

    回覆刪除
  2. 水果醋醬油豬扒賣相都很吸引啵!

    回覆刪除
  3. 我都好鐘意食雪菜,在香港時成日食,日日食都唔厭。

    回覆刪除
  4. P字頭超市....penny??? 冇得免費咁收幾錢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,佢特別多規矩,上排仲限人每日只可買幾多包糖、麵粉.....配給咩?!
      冇問收幾錢呀,佢超煩嘛。 Ne字頭超市就冇禮貌

      刪除
  5. 我地呢邊厠紙做特價時都係每人限買6包咋!

    回覆刪除
  6. 你常常講芥蘭頭,那究竟是否中國的那種芥蘭呢?嘻嘻,可能呢個問題都係好簡單,但我就是不懂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 芥蘭頭去goggle images見到架,食味似西蘭花梗

      刪除
  7. P記見人多攞, 錢字上頭, 想賺埋佢, 竟然出條問題, 好無聊的舉動.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得唔係錢,否則無論邊個食都要俾錢,係佢地睇規矩睇得好緊

      刪除