我的網誌清單

2015年1月23日星期五

病人蕃茄飯

上排人人整蕃茄飯,我冇呀,特別係原裝蕃茄飯,我會覺寡。




病到味覺有啲退化咁,王子不在家,我煮啲快手一人前算啦。。。
要食惹味嘅臘腸煲仔飯!
見屋企有蛋,加!
見屋企有蕃茄,加!
胃口依然麻麻,都係一半都食唔到。。。

23 則留言:

  1. 唔舒服就唔好食生蛋了,怕抵抗力弱。take care。

    回覆刪除
    回覆
    1. Thank you! 個煲仔好熱,隻蛋拌勺熟咗先食

      刪除
  2. 無胃口, 還食飯? 當然吃不下啦! 煮通心粉食啦, 加火腿, 腸仔, 菜....等, 煮得快又飽肚.
    周末仍冷, 下雪, 要保暖呀, 煲熱朱古力飲, 充足睡眠. 保重!

    回覆刪除
    回覆
    1. 飯我ok架,煮通心粉仲要出水、煮湯底......,火腿, 腸仔果啲我屋企冇存貨架
      Thank you! Will do!

      刪除
  3. 煮點蕃茄碎肉粥之類給自己嘛,易D消化 :) 我一作病便會飲維他命 C,之後很快便會好!

    要好好照顧自己!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有諗過煮粥,不過個人真係好霉,乜都唔想理
      我有飲維他命 C,不過今次啲菌好勁呀
      Thank you! Will do!

      刪除
  4. 病起上來就乜胃口都冇,試下吃些檸檬汁做的,又或鹹魚之類的煲仔飯……睇下會唔會好啲?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦,我有沖檸蜜,係好啲架,醒啲架

      刪除
  5. 回覆
    1. 我有諗過煮粥,不過個人真係好霉,乜都唔想理

      刪除
  6. 無乜事麻
    哩個飯又好味又有豐富營養,
    多休息,
    祝早日痊癒O(∩_∩)O

    回覆刪除
  7. 病好自然有胃口,慢慢來啦

    回覆刪除
  8. 早日康復,保重身子啊!最近我都大病,日日都要食粥。

    回覆刪除
    回覆
    1. Thank you! 希望你都快啲康復啦!

      刪除
  9. Take care ar ! 呢個蕃茄飯我一次都未整過hehe ~

    回覆刪除
  10. 我整過蕃茄飯, 不過唔啱我呢

    回覆刪除