我的網誌清單

2015年1月9日星期五

萬用三文魚醬

呢個係我家嘅新寵-三文魚碎。
其實之前响一間小超市見過,買咗一次,超方便又美味。
因為唔係罐頭三文魚,鮮味得多。
買咗一次後,想再買但買唔到啦。。。超失望呢。。。
不過,响東歐超,我再次遇上,呢啲黃金機會,真係一期一遇。


用佢煮成萬用三文魚醬,可以用黎做唔同菜式。


問王子,佢話要再食低脂三文魚批。
剛剛去咗土超,買咗1大扎番茜。
竟然係1歐 1大扎,1大扎係........1kg呀!
1歐1kg番茜???!!!唔會咁平嘅!
點知。。。係真架,買咗1大扎番茜,當菜食都得,加咗多多去整個三文魚批。


另一件瘋狂事:响土超用咗2歐買咗4.5kg石榴,有9大個呀。
想起blog友Samwei整過石榴汁,石榴汁我有興趣喎。
三文魚批焗緊嘅時候,用5分鐘快手去皮榨汁。
我整咗呢度流行嘅Schorle,即係Spritzer,用石榴汁混合有礦泉水,冇咁甜,亦含有天然礦物質。
王子見到石榴Schorle,非常開心呢。


仲有佢order嘅三文魚批。


王子笑說:今晚超多美味嘢。。。


20 則留言:

  1. 回覆
    1. 佢開心呀,尤其係石榴汁,少有呀

      刪除
  2. 王子超幸福呀!有鮮甜三文魚批,又有酸酸甜甜飲品!!!你屋企請唔請工人?我要應徵!唯一要求係包三餐!hahhahhahaahhaah....

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢話我服務周到呀!hahaha.....
      唔請工人架,我地屋企用宮女架.....hahaha...

      刪除
  3. 5 分鐘去9個石榴皮榨汁,好神奇,我整兩個都成身汗呀。 no more for me!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係呀,5 分鐘去2個石榴皮榨汁,d石榴分4日榨汁,fresh啲!

      刪除
  4. 點解你度啲野咁平架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 一來啲物價唔高,二來我熟架步呀

      刪除
  5. 回覆
    1. 一來啲物價唔高,二來我熟架步呀

      刪除
  6. 真喺超好平,HK$9.2/1kg蕃茄*^O^*
    點做到咁平……,
    三文魚批好靚,香港日超有三文魚碎賣,一樽要$50/250g,超貴

    回覆刪除
    回覆
    1. 係HK$9.2/1kg番茜呀,不過我買啲蕃茄都係HK$9.2/1kg,
      夏天仲平呀,0.7歐/1kg咋

      刪除
  7. 香港生活真係日漸艱難,你地買野平過香港啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 我真係非常覺,香港生活指數真係高
      我地就重稅囉

      刪除
  8. 回覆
    1. 佢成日有嘢食,佢有啲朋友、同事食得麻麻咋

      刪除