我的網誌清單

2015年1月8日星期四

Sausage Stew with Buckwheat

响中國人嘅世界,主食應該係米飯,尤其是南方人,當然亦會有包點麵食做主食嘅時候啦。
西人呢?麵包、薯仔、米飯都有,另一樣係各種穀物。
食各種不同穀物 ,其實更均衡,係有益架。


已經食咗幾餐亞洲嘢,係時候食西餐。
今日食Sausage Stew with Buckwheat。
Buckwheat,即係蕎麥,是我家常備嘅食糧之一。


配合自製意大利香草蒜茸腸、大量蔬菜去燜,一鍋攪定啦。


似risotto呢。



Sausage Stew with Buckwheat


材料﹕ 
蕎麥100g
新鮮香腸4條
蒜茸1湯匙
蕃茄2個切件
洋葱2個切件
豆100g切段
甘筍1條切片
1湯匙
白酒 1/2杯 
上湯1/2杯\
香草少許 


調味: 
蕃茄膏1湯匙
黑椒碎1/4湯匙
鹽少許

 
蕎麥浸10分鐘,去水,
燒熱易潔鑊內油,加入新鮮香腸用大火煎香腸1分鐘,取出,
加入洋葱用中香味 加入蕃茄膏蒜茸 
加入甘筍、蕃茄蕎麥,炒2分鐘,
加入白酒黑椒碎加入上湯、香草鹽煮15分鐘,加蓋,
加入香腸至熟,試味


20 則留言:

  1. 真係好似意大利飯!!味道係咪即係同蕎麥麵一樣??

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,個味道同蕎麥麵一樣,口感就唔同囉

      刪除
  2. 原來Buckwheat是蕎麥,見到超市有得賣,就未食過,未買過。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有時煮西湯會加啲,就唔使再煮飯

      刪除
  3. 回覆
    1. 燜豆王子like我麻麻,穀物大家都like,所以多啲煮

      刪除
  4. 西式煲仔飯,同意大利飯差不多呀!
    我見過一些西人,坎完木後用火燒那些不要的碎木,在上面置一大鐵鍋,也是將蔬菜、薯仔,香腸、焗豆,有時會加些穀類一起煑,煑完也跟你的很相像。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,叫Dutch Oven Stews,西人去camping,冬天屋企有燒木嘅話,都會咁煮,係正宗西人食物黎架

      刪除
  5. 我就痲麻地, 下次再嚟過

    回覆刪除
  6. Buckwheat我都好耐冇煮過.

    回覆刪除
  7. 我見德國人食大白腸,
    唔食外面層衣,喺咪呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,Bayern嘢,水煮大白腸,去外面層衣再點sweet mustard食,
      傳統係午前先會食架

      刪除
  8. buckwheat未煮前係咩樣架, 係咪好似麥米咁呢?

    回覆刪除
  9. 我超鐘意蕎麥麵,但未試過蕎麥。其實口感係點的呢?似飯?

    回覆刪除
    回覆
    1. 又唔多似飯,其實有啲似淋嘅洋薏米,煮雜菜湯時加啲蕎麥,有益呀

      刪除