我的網誌清單

2015年1月11日星期日

三文魚醬薄餅

萬用三文魚醬嘅另一擊!
去完街,超攰,用少少萬用三文魚醬,快手整個三文魚醬薄餅。
由搓粉到焗完,50分鐘已經有得食,仲快過外賣薄餅。


切紅椒嘅時候,第一次見到呢個情況。
大紅椒包小靑椒。


自家出品,超多料呀。


15 則留言:

  1. 真係自己整仲快過叫外賣,餡料仲豐富好多呢^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係快呀,仲可以有時間沖完涼先開餐

      刪除
  2. 回覆
    1. 越薄越唔使等發酵架,我呢隻發15-20分鐘已經ok

      刪除
  3. 早有準備,很快有得食,好過出面食啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係呀,出面食我都唔知食乜.....

      刪除
  4. 我都係至從自己整過pizza後, 唔再想食街外果d!

    回覆刪除
    回覆
    1. 街外果d我地食過2-3次咋,咸,仲超多油!

      刪除
  5. 有口福的幸福王子,羡慕!

    回覆刪除
  6. 係呀,有三文魚特別好味

    回覆刪除
  7. 薄pizza正呀, 夠快手. 椒中椒我見過幾次.

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知椒中椒正唔正常呢?!我第一次見咋

      刪除