我的網誌清單

2015年1月19日星期一

尋寶

我嘅焗盤响2014結束前一小時,打爛咗!
自知粗手粗腳,我唔鐘意用貴餐具,費事提心吊膽,打爛咗個心又滴血。
某天去行二手店,揾替代物兼尋寶去!


呢個我响摩洛哥見過類似嘅baking dish,極有阿拉伯風,勁想要但係唔想拎!
勁大,超過10公升呢。


可以用黎代替焗盤、搓粉、醃雪菜......


有啲瑕疵架。


不過價錢係2歐!
早幾個星期已經見過佢,果時係20歐架!


仲有小茶壺,小小咁,勁可愛。


平到呢。。。


呢幾樣只係普通嘢,平時用。


呢個懷舊茶壺,我勁like呀。



可以用火燒架。
原來係名物黎架!係呢度六、七十年代風行一時嘅家品。 
係真真正正嘅洋人花樣年華嘢。。。


超新淨呀。


26 則留言:

  1. 早幾年前我這邊還有很多二手店,自從有了網上二手購物後,咁就睇住一間接一間的關門大吉,而家要買平嘢就要靠撞彩,要去週末的Garage 碰下,但十次都未必執到一次筍嘢,不過我都算搵到啲啦……

    回覆刪除
    回覆
    1. 我度二手店ok呀,網上二手購物要俾運費,flea market就最貴

      刪除
  2. 我呢度附近都有架咁野, 不過買家具為主, 都有少量廚具, 不過無位擺, 唔可以買住

    回覆刪除
    回覆
    1. 我度二手店乜都有架,仲非常大間

      刪除
  3. 英國呢幾年的二手店貴過ebay,我都無心機尋寶了。

    回覆刪除
  4. 20歐有瑕疵, 當然唔買啦, 2歐有瑕疵, 有唔同喇, 唔買就走寶囉, 你話係未?

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 網上睇先知係名物!係呢度六、七十年代嘅LC、Staub

      刪除
  6. 我成日都有拎野去二手店, 但多數係書, 衫同CD, 碗碟就比較少, 事關我都好少買, 買襯都好鍾意, 唔會隨便換, 我隻水杯同飯都跟左我廿年了.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我鍾意去二手店買碗碟,買啲花樣年華、獨一無二嘅嘢

      刪除
  7. 我最鍾意這些店㗎,可惜新加坡唔多,好彩有時有flea market,我同女女好鍾意去尋寶 .

    回覆刪除
    回覆
    1. 我度flea market就最貴,二手店反而平喎,多懷舊嘢呀

      刪除
  8. 超過10k真係好大喎!
    好中意紅色懷舊茶壺!好靚!平昤有飲開茶嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好大!2歐咋!
      有飲開茶呀,不過呢個未必捨得用呢

      刪除
  9. 真係勁抵我喜歡個果花樣年華茶壺呀!

    回覆刪除
  10. 執倒咁多正嘢 好叻呀妳^^

    回覆刪除
  11. 呢兩個茶壺呢,唔買會對唔住自己囉:)

    回覆刪除
  12. 我去過一間二手店,搵到一隻同我打爛咗一模一樣o既碟,但係超貴. 要十二歐.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我去charity二手店,所以巧平架

      刪除