我的網誌清單

2015年1月4日星期日

自製臘腸

趁有時間,做了3斤臘腸。
自製臘腸其實同自製台式香腸方法一樣架,調味方面主要是自己口味同由地區去決定,是喔,中國各地都有臘腸,調味真是各處鄉村各處例。
自製臘腸調味會比自製香腸重啲,而廣式臘腸一般會用玫瑰露同較多糖去調味。


這批臘腸我臘了兩個多星期,其實臘嘅時間要睇天氣同氣温架。
當然又要睇睇自己想臘幾乾啦。


幾多餸呢。




條歐洲鱸超新鮮呢。


24 則留言:

  1. 咁好餸, 咪唔係好多斧頭打囉

    回覆刪除
    回覆
    1. 有斧頭打喎,呢餐3歐多少少,算唔算平?

      刪除
    2. 係呀,呢條2.3歐咋,自己劏架

      刪除
  2. 唔識整,臘腸的臘,是否放在屋外風乾?同時唔可以暴曬㗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我屋企習慣唔暴曬架,响有啲陰嘅屋外風乾,屋內都得,不過要夠通風

      刪除
  3. 其實, 廣東臘肉臘腸係落左廚酒, 因為當中有POTASIUM NITRITE, 這是一種PRESERVATIVE, 臘味有了它, 肉質會爽和香, 但對人體不好, 是致癌物之一.

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁自製臘肉臘腸時用啲酒冇POTASIUM NITRITE,就ok囉

      刪除
  4. 廣東臘腸較多糖,我d 鬼鬼friends接受唔到.

    回覆刪除
    回覆
    1. 廣東臘腸其實要用勁多糖架,整嘅時候勁掙扎,三思後放棄整廣東臘腸.....

      刪除
    2. 我估你未整過臘味同香腸,香腸唔係臘腸,臘腸嘅調味一定要勁過香腸先臘到架
      台灣香腸係甜啲,但係廣式臘腸其實係甜香腸on top再加糖去臘

      刪除
  5. 回覆
    1. Thank you! 仲有大把進步空間呢!

      刪除
  6. 回覆
    1. Thank you! 响外面買過一次之後,我要自製先夠胆食

      刪除
  7. 回覆
    1. Thank you! 仲有大把進步空間呢!

      刪除