我的網誌清單

2015年1月26日星期一

它來自Ghana

因為病到天昏地暗,成幾日冇出街。
我習慣成日出去周圍行, 幾日冇得出街,似囚友,開始有長霉感覺,真攞命。
身體ok,即外出,吸收自由空氣!
屋企已經冇乜菜,要去去土超。
見到佢!雙眼發光!


它來自Ghana!土超仲開咗一隻做sample,即係正嘢啦!
木瓜呢度係貴嘢,呢啲一隻平時要2-3歐,仲要唔香又唔甜,買咗幾次,我投降唔買啦!
今次有sample睇,仲係1歐隻咋!
1歐咋!!!!



同王子分享一隻,又香又甜,幸好仲有三隻!


仲有來自西班牙嘅士多啤梨,又係又香又甜。
睇睇啲葉就知新鮮。
冬季比較沉悶, 有啲夏季水果食吓,生活會多啲色彩。。。



17 則留言:

  1. 在香港買夏威夷木瓜要差不多四十元.
    見到士多啤梨, 我流口水了.

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港物價真係高喎。。。
      今次士多啤梨品質唔錯呢

      刪除
  2. 回覆
    1. 冇啦,士多啤梨又香又甜,王子一口氣食哂

      刪除
  3. 睇見都想食呀~祝健康!

    回覆刪除
  4. 睇見都想食呀~祝健康!

    回覆刪除
  5. 英國食木瓜都好平,大大隻好似香港果D都只是 £2-3.

    回覆刪除
    回覆
    1. 大大隻我地少見架,我買過一次,冇味架......

      刪除
  6. 木瓜都幾好食, 喜歡做大瓜奶飲. 不過, 有時味太濃, 就麻麻地喜歡.

    回覆刪除
    回覆
    1. 木瓜奶正呀,木瓜味濃我喜歡架

      刪除
  7. 木瓜我少食到你d未切o既我都真係認唔出係木瓜

    回覆刪除
    回覆
    1. 木瓜我都係响香港先食得多咋,呢度冇乜機會

      刪除
  8. 呢度啲木瓜都幾貴架!

    回覆刪除