我的網誌清單

2015年1月5日星期一

趕工

我做嘅手造白味噌,開咗黎食之後,成為咗我家呢個冬天嘅大愛!
6樽嘅白味噌,竟然响幾星期內差不多食哂。
我家王子亦由一個不喜味噌湯,變成愛味噌湯嘅人。
尤其係白味噌,有黃豆香之外,亦較甜,易入口。
當佢發現白味噌已經冇乜時,即時叫我趕工。
趁新年冇得外出 ,又做一批。


首先要培植麴,今次我做嘅白味噌內有簥麥麴同米麴。
成功培植麴之後,先可以煮黃豆做味噌呢。
這盤大概有3.5kg,做了兩盤呢。
入盒之後,真壯觀呀,7kg白味噌喔!


仲要俾時間工作,靜靜等候,才能做出鮮甜嘅白味噌呢!

16 則留言:

  1. 回覆
    1. 你形容得好浪漫呀,實情係我一路整一路覺得似工廠.....

      刪除
  2. 回覆
    1. 真係君心知我心,完全工廠feel,仲要响新年OT趕工

      刪除
  3. 回覆
    1. 依家真係好覺,我見到市售醬啲成份其實有啲不安架

      刪除
  4. 回覆
    1. 佢對味噌嘅態度180度唔同哂,仲叫我make sure以後屋企有存貨....

      刪除
  5. 就快開以開自家工場去賣了.

    回覆刪除
  6. 我都好想試下手造白味噌同出面街買有咩唔同呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你可以試整呀,香港有米麴賣架

      刪除
  7. 回覆
    1. 係呀,培植麴+做味噌都要2-3日,做多啲抵啲呀

      刪除