我的網誌清單

2015年1月14日星期三

Cup Bread

呢個萬用三文魚醬真抵食,某晚無心睡眠,走去搓包,做第二日嘅lunch。
人地用個form整蛋糕,我用個form整包,就叫Cup Bread吧!


三文魚粟米包,啱食嗎?


有兩隻味,呢邊係香草味。


呢邊係黑椒味。


小小一個,呢個lunch,食finger food。


27 則留言:

  1. 嘩!哈哈哈!一排排好有氣勢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好有氣勢地.....俾王子食哂.....哈哈哈

      刪除
  2. 你忙完整包, 輪到王子忙食包.
    三文魚粟米包, 好有港式風味.

    回覆刪除
  3. 細細隻 可以食多幾隻 感覺好豪^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 今餐似食buffet呀,想食就去攞少少

      刪除
  4. 回覆
    1. 再睇落去…原來唔係紙杯,但我都會用紙杯試試。

      刪除
    2. 其實係silicon forms,non-stick,非常易洗
      我見過真係有food magazine用紙杯、咖啡杯去焗,幾靚架

      刪除
  5. 咁細個, 一餐食幾個先飽呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 王子食咗一打先飽呀,我3個夠啦

      刪除
  6. 如果包響裡面仲正, 啖啖醬!!

    回覆刪除