我的網誌清單

2015年1月15日星期四

榴槤

呢個唔係一般榴槤,係冰榴槤。
我度要食榴槤,就只有冰榴槤。
每一次响東歐超見到冰榴槤,我都拎出黎睇睇,每一次冰榴槤在我手,必定有人問我,究竟係乜、點食.......一大蘿問題,然後就會有人圍住聽,我就會做咗榴槤大使。。。
而最後,我都會叫佢地唔使買啦,應該唔啱佢地口味。。。
事實上,我亦未遇過愛吃榴槤嘅洋人。
我諗:如果個洋人長時間响泰國、新加坡、馬來西亞住過,或者先會慢慢愛吃呢。
見blog友Mommy Dearest成日有榴槤食,真係正。
終於响東歐超買咗一個,真想試呢!


响亞超買過3次,一次ok,兩次唔ok,唔ok嘅原因係:生骨又唔甜。
因為咁,我冇再响亞超買啦。
東歐超已經比亞超平,咁算唔算貴呢?


開冰榴槤要將佢完全解凍先可以開 ,開咗有咁多,大約1.2kg。
今次呢個ok喎,creamy又甜,冇生骨。
當然冇得同亞洲新鮮嘅比較啦,不過比較亦冇意思,呢度唔係亞洲嘛。


20 則留言:

  1. 回覆
    1. 唔知有冇西方國家有新鮮榴槤賣呢。。。

      刪除
  2. 回覆
    1. 東歐超食水冇咁勁,平多多聲呀

      刪除
  3. 原來你喜歡食榴槤, 同我一樣啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 榴槤正呀,從小已經開始喜歡食

      刪除
  4. 回覆
    1. 榴槤正呀,從小已經開始喜歡食

      刪除
  5. 我見過已經拆骨嘅榴槤, 不過又唔啱我呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都見過一兩次,依家又冇咗,都係冰架

      刪除
  6. 回覆
    1. 係呀,又大間又多嘢賣,仲平呀.....

      刪除
  7. 榴槤啱我呀, 不過, 得自己一個食, 唔買囉.

    回覆刪除
  8. 榴槤冰咗無乜"臭"味?
    我唔like,唔太抗拒,
    18歐都唔太貴,咁遠都有得賣嚟食咪幾好!
    但超市入榴槤,歐洲有市場咩?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有架,不過弱咗,打開先有味.....
      亞超入榴槤正常呀,但東歐超我就唔明啦

      刪除
  9. 這些多數係泰國來啲durian,我媽咪在美國也只有冰嘅榴槤食,真係好過冇咋(lots of times unripe so tasteless),妳那裏嘅價錢已經平啦,就算係新加坡如果係貓山王都要S$25/kg . (of course if normal Malaysian ones and when in season can be as cheap as S$5 each fruit)

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,泰國架,真係唔可以要求咁高!
      其實如果creamy又甜,冇生骨,我已經ok架啦。
      原來算平,榴槤價錢我真係唔知架

      刪除
  10. 我未見過冰榴槤呢。。。。

    回覆刪除