我的網誌清單

2015年1月25日星期日

蒜香牛扒井

王子温馨提示,想食牛扒井。
家中長期有牛扒,解凍用得。
於是,就整咗蒜香牛扒井。


我今次用浸嘅方法,令肉入味之外,肉質變鬆。
做法簡單,不過要等。
看,中心是牛扒原色 ,浸得越耐,顏色會越深。
如果醃汁不夠多,中間就要反1-2次,等面都吸到醃汁。



煲咗魚上湯,加啲蕃茄、味噌,整蕃茄味噌魚湯。


薄漬靑瓜。


蒜香牛扒井。



蒜香牛扒井


食譜:

材料﹕
牛扒2塊
蒜2粒去衣


調味: 
日式醬油1/2杯
味醂1/2杯
1-2湯匙
水1杯 
 
 

將所有調味拌勺,加入蒜及牛扒拌勺入雪櫃醃1-2日以上,
燒熱易潔鑊,不用加油,牛扒兩面各1-2分鐘
加入調味汁液, 用中小火煮牛扒至合適程度
收半,牛扒切片,鋪在飯面,淋上

10 則留言:

  1. 我剛剛都煲左蕃茄湯 ^^

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 我發覺日、韓、德都流行浸醃架

      刪除
  3. 回覆
    1. 浸醃會令肉質變鬆啲架,不過煮牛扒都係唔可以咁熟,否則一定鞋

      刪除
  4. 要等兩日, 我都係食新鮮咯......嘻嘻!
    不過我會試下.

    回覆刪除
  5. 浸醃,真係好主意,多謝!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我發覺日、韓、德都流行浸醃架

      刪除