我的網誌清單

2015年1月17日星期六

Garlic and Herb Cream Cheese Pizza

某日見到咁,即買!


法蘭西嘅cream cheese,已經有香草同蒜味。
因為佢嘅濃度係一般cream cheese嘅兩倍,唔會水汪汪,焗pizza一流呀!


一盒整一個pizza,要整兩個,否則唔夠王子帶lunch。


睇睇!勁實淨呀!
一打開,一股〝pizza乞蒜茸包〞嘅味即刻湧出來。


見啲cheese已經夠肥,今日整素pizza平衡番,整咗Garlic and Herb Cream Cheese Pizza。
入面除咗有cream cheese,仲有滑子菇、紅椒同車厘茄。


隻cheese。。。勁正!


睇睇個底有幾脆!


仲有凍菠蘿做甜品。。。


18 則留言:

  1. 依隻牌子我都有買過, 好好食呢!

    回覆刪除
  2. 撻咗妳張芝士 等我去搵吓香港有冇先 thx ^^

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 我都有諗不如焗包搽黎食,但係都係整咗pizza

      刪除
  4. 我都鍾意食 cream cheese, 多數要嚟搽麵包

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都有諗不如焗包搽黎食,但係都係整咗pizza

      刪除
  5. 回覆
    1. 用咗cream cheese, 素pizza冇咁寡,幾好味架

      刪除
  6. 我未試過用boursin整pizza, 多數都係用mozzarella呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 用boursin整pizza好食呀,夠creamy,同用mozzarella嘅口感完全唔同呢

      刪除
  7. 我搽麵包食, 香草味好香! 我家附近有間Domino's pizza, 時時做特價, 攪到我一想食pizza就去搵佢.

    回覆刪除