我的網誌清單

2015年3月1日星期日

意大利陳醋烤櫻桃番茄

買咗櫻桃番茄,唔想生食,想烤!
左思右想,最後整咗意大利陳醋烤櫻桃番茄。


食時點下啲陳醋汁。
烤過嘅櫻桃番茄會冇咗生番茄嘅腥味,多咗番茄香之外,仲會甜咗。


主菜係自家製香草豬肉腸,配芝士通心粉。



意大利陳醋烤櫻桃番茄



材料﹕ 
櫻桃番茄500g
橄欖油1湯匙  
 




調味: 
黑胡椒1/5湯匙
1/5湯匙
意大利陳醋2湯匙




橄欖油加入調味櫻桃番茄拌勻
鋪上焗盤,200度上層焗15-20分鐘。

20 則留言:

  1. 我都喜歡將D蕃茄仔烤熟黎食.

    回覆刪除
  2. 話蕃茄生食無熟食咁有益喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多咗茄紅素,不過又少咗維他命C呢

      刪除
  3. 我多數用橄欖油煎番茄,然後蓋上等一陣先食,又或待凍後加意大利陳醋伴水牛芝士吃,味道不錯㗎!
    最近我買了樽有辣椒的橄欖油,煮的東西有辣味,哈哈,咁就唔使落黑椒碎啦……

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀,你呢個食法正呀!去野餐又一流!
      有辣椒的橄欖油我地都有,仲有蒜、香草味呀

      刪除
  4. 這些櫻桃番茄在這裡好貴呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,有柄櫻桃番茄响亞洲超貴!

      刪除
  5. 生番茄我唔覺係腥味喎.

    回覆刪除
  6. 呢種蕃茄好靚, 但賣得好貴呀.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,有柄櫻桃番茄响亞洲超貴!但個樣真係靚

      刪除