我的網誌清單

2015年3月8日星期日

久違了的燒肉

是日餐桌上,久違了的燒肉出現了!
東歐超豬腩大大大減價,1.8歐1kg,這麼一大碟燒肉,才1.9歐。
燒肉我家會用芥辣+海鮮醬沾來吃。


燒肉汁也沒浪費,利用來做清炒京葱,十分清甜。
還有羅宋湯,兩人來說很豐富呢。


這次買來的豬腩一點也不肥,卻一點也不硬,肉很柔軟,又有肉汁,真的不錯!


27 則留言:

  1. 呢啲燒肉睇落仲靚過出面買,而我呢邊的豬腩肉好貴,要17至19元一公斤,急凍的都要10元,仲係肥多過瘦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度豬肉勁平架,尤其豬腩肉、豬骨果啲,成日減減減,今日去洋超,豬腩肉2歐1kg咋

      刪除
  2. 我好想整燒肉, 不過仲未的起心肝呢

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 呢度豬肉勁平架,尤其豬腩肉、豬骨果啲,成日減減減,今日去洋超,豬腩肉2歐1kg咋

      刪除
  4. 減價就燒多次喇,其實香港自己買腩肉也不便宜呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我total買咗2大塊,不過豬腩肉成日減減減架,所以唔使買太多
      香港自己買肉好貴呀

      刪除
  5. Hi ,Li J,
    好正的燒肉, 請問: 有無食譜呢?

    回覆刪除
  6. 燒得靚過出面街!雖然我唔食燒肉, 但睇相都感到外皮好鬆化!勁!

    回覆刪除
  7. 回覆
    1. 呢度豬肉勁平架,東歐超買就更平!

      刪除
  8. 真係要汁都炒埋冇哂喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,啲汁有肉嘅精華,用黎炒菜好好食架

      刪除