我的網誌清單

2015年3月10日星期二

Calw (1)

天氣大好,同王子去郊遊!
我地去咗Calw(卡爾),北黑森林嘅一個小鎮。


首先去Hirsau,睇古蹟。






春天氣息從石隙中湧出來。。。
背景係The Hunting Lodge。


另一面係Hirsau Abbey。


個教堂叫The Lady Chapel。


The Lady Chapel裡面。





得番個外殼咋。




呢間屋勁得意。



打橫係咁架!


原來係廁所!


20 則留言:

  1. 得番個外殼又幾似大三巴喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,我都覺!不過呢個大三巴得小貓幾隻,又冇手信買.....

      刪除
  2. Hirsau Abbey係二次大戰搞到咁?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係呀,網上話:the once famous Hirsau Abbey was finally destroyed during the Nine Years' War by French troops under General Lieutenant Mélac in 1692. Only the ruins now remain to mark its site.
      Hirsau Abbey好舊架,啲人已經對佢所知唔多

      刪除
  3. 那是我曾經很想搬去的小鎮,因為租平景美﹗但有人說那兒太深山.... (頂﹗)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都有昅啲房地產,相對我度,堅平.....

      刪除
  4. 廁所真係估唔到!
    一個人都無既?雖然好靚, 但我覺得夜晚會有d恐怖啦...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都估唔到呀
      我諗住呢度啲人已經慣咗,鐘意寧靜呀

      刪除