我的網誌清單

2015年3月5日星期四

慶生(3)

走嘅時候已經超多人,估唔到平日都咁多人!


見仲有時間,去睇睇紀念品吧!


影埋個價錢,等你睇下你會唔會買!





呢個車前燈係水晶呢。





呢啲非常多人買。





呢個係錢罌。



冇幫襯,再去下一個免費慶生優惠 >>>睇戲。
有幾間戲院有呢樣免費慶生優惠,去完A戲院睇,仲可以去B戲院睇。。。


19 則留言:

  1. collection 模型車, 會有人買呢, 心頭好嘛, 不過唔會係我囉 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 模型車好多好多男人買呀,我都係冇幫襯

      刪除
  2. 我like粉紅色“伊太利屋”示樣935 K3
    千幾蚊唔貴……

    回覆刪除
  3. 生日快樂呀!祝你身體健康,笑口常開!
    其實紀念品都幾貴,我會睇下係咪強國做呢。。。。哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. Thank you so much!!
      係喎,我又冇睇,不過我估係德國本土做架

      刪除
  4. 免費慶生優惠 >>>睇戲,正。

    回覆刪除
  5. 睇見價錢,一件都唔買。
    咁多優惠,一日去唔晒喎.

    回覆刪除
    回覆
    1. 要安排好啲時間架,去唔晒留出年先再去囉

      刪除
  6. 生日睇戲免費, 真好, 不過, 我想佢地係希望生日的朋友, 有朋友陪著去睇, 戲院就有更多生意.

    回覆刪除