我的網誌清單

2015年3月4日星期三

仲有得食

今日用嘅食材並不是時時有,係有季節性架。
趁仲有得食,便要食!


首先係青口,三月開始歐洲青口產量同品質都開始下降,一直到秋天。
是日想食中菜,整咗好耐冇食嘅豉椒青口。


另一味係.....A貨菜心炒肉片。
其實不是菜心,是Rapini
趁仲有Rapini,便要食!
炒出來是不是勁似?味道都似,價錢就唔似啦,平好多好多!
其實亞超也有菜心,貴得來卻沒有菜味,呢啲替代品反而仲有菜味。


19 則留言:

  1. 除了老豆種,我很少買中國菜,無菜味嘅

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦,又貴又無菜味,所以我冇買架

      刪除
  2. 青口我就麻麻地,香港的青口是急凍的!

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 我度同你度相反,你度d青口應該開始肥喎

      刪除
  4. 我呢度唯一常年有的中國菜是上海白菜,其它的便要看氣候了。但只有少數買的較好!

    回覆刪除
    回覆
    1. 洋超間中有上海白菜,其他要去亞超,不過又貴又無菜味,我寧願用替代品呀

      刪除
  5. 我仲未去搵Rapini嚟買,原來有季節性㗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,話係南歐嘅秋冬菜,不過揾到都好架,以後秋冬有平嘅A貨菜心食

      刪除
  6. 我都有買中超的菜心,真係無味,仲要鞋口。。。。兩味都好正呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦,又貴又無菜味,鞋口之餘又淺色又瘦,連王子都彈!所以我冇買架
      王子反而讚Rapini好味,炒牛肉、肉片都正

      刪除
  7. 我這裡的RAPINNI 有點苦味, 都係菜心好少少. 我這裡菜心都唔貴, 我年30果日去中超, 平到89仙一磅呀, 平到無朋友, 比 RAPINNI還平

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都知Rapini有時會有點苦味,不過我仲未試過,仲好甜又有菜味呀
      我度菜心真係唔得呀,又貴

      刪除