我的網誌清單

2015年3月28日星期六

大塊羊

東歐超開始有新鮮羊賣,仲有半價做promotion。
好耐冇食,打算買一舊,叫東歐姐幫我用機切細舊。
佢竟然話唔得,原來老闆話切細舊要收原價喎。
於是出現你看着我,我看着你嘅情況。。。最後東歐姐主動話幫我切四大舊。
四大舊都ok,可以用黎烤。


想食咖哩味,又想食摩洛哥味,決定唔到,最後兩溝,再加入紅椒粉、蒜粉、、鹽、糖拌勺加入羊再拌勺入雪櫃醃大半天,再用200度焗約1小時。

塊羊 ,好有大漠風情呢。

14 則留言:

  1. 今個星期這裡超市賣羊腳$10/kg,算是近年最便宜的一次。想買但學你話太大舊,我倆一次又點食得晒,除非食剩嗰啲做凍肉,但凍了那些羊羔好難吃得落肚……

    回覆刪除
    回覆
    1. 羊腿$10/kg我度完全冇可能,且看東歐超能否作先鋒!
      我非常同意,咁大舊一次真係食唔晒,所以我會將佢改裝。。。

      刪除
  2. 回覆
    1. 呢個我初頭都唔明架,王子話好合理喎:因為佢地計profit margin同mark-up時冇計切細嘅人工、時間同電費喎
      呢度人工貴,德國人生性又特別精細均真,成日都係咁。。。

      刪除
  3. 回覆
    1. 吓?!香港生活指數真係好高。。。

      刪除