我的網誌清單

2015年3月19日星期四

閒遊記(1)

天氣十分好,王子又不在家,我獨自去閒遊。
去咗城嘅另一區,果區我唔熟,望望地圖,見有個大公園,照去!
公園前遇見放養貓!


唔俾我摸!


佢好似好多嘢想講。


企响我旁邊,又唔走喎。


我有帶貓零食响身,佢見到雙眼發光。


有嘢食,即刻任摸!絕對肯為食物出賣身體!哈哈哈。。。


玩咗一輪,入公園。
呢個公園,似森林多啲。


森林公園似乎好大,行極都冇人。
終於見到個遊樂場。




終於有人啦!呢啲係咪叫包埸bbq??


仲有呢啲。。。




係咪似森林多過公園呢?


開始進入春天,多咗好多雀。
我有擁有咗成個森林嘅感覺,除咗啲雀唱歌,啲動物移動時令樹葉發出聲响之外,一粒聲都冇。
呢個森林世界十分寂靜。。。


驚自己迷路,費時行太耐,走番出去。
呢區係舊區,啲屋都十分舊啦。


明天待續。。。

17 則留言:

  1. 我地要俾人知佢地係放養貓, 一定幫佢地戴頸帶

    回覆刪除
    回覆
    1. 我度冇流浪貓架,响街見啲一定有主人,所以佢地未必戴頸帶
      不過有啲人都幫佢地戴頸帶,主要怕佢走失時,人地揾到唔知要送去邊
      你有冇幫佢地影定戴咗頸帶啲相?

      刪除
    2. 梗有啦, 有好多寫真架

      刪除
  2. 一個人行又咁靜,要小心呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,雖然呢度治安勁好,個個話冇問題,我都覺得要小心,所以行咗陣咋

      刪除
  3. 回覆
    1. 係呀,仲好啦,有得包場又冇咁熱

      刪除
  4. 回覆
    1. 因為我度治安勁好,所以一個人行其實係冇事嘅,
      不過我唔係本地人,習慣咗强啲嘅戒心,我都覺得要小心,所以行咗陣咋

      刪除
  5. 外國好多地方見花草多過見人,果區治安好嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢區內再分小區,近公園呢個小區比較富,非常安全
      不過其實我度治安勁好,就算窮啲小區都唔會危險

      刪除
  6. 德國治安比很多西方國家都好,我從來都不怕一個人進森林。不過你那邊富人較多,可能會吸引小偷小賊也不出奇,前陣子總聽到德版警訊說入屋偷竊個案上升,你獨個兒去荒無地段,記得帶把小刀哨子或什麼旁旁身,不要只帶貓糧啊,哈哈。 :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 報紙成日話我地同Munich係全國最安全城市,我估係因為我度富人多之餘,極窮嘅人少
      不過我唔係本地人,習慣咗强啲嘅戒心,我都覺得要小心
      我有帶歐羅架,必要時一定乖乖拱上,免生和氣,哈哈哈

      刪除
  7. 幸好只是帶我們遊公園,不是遊花園!咭咭咭!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈哈,我想帶你地遊花園架,點知淨得樹....

      刪除