我的網誌清單

2015年3月29日星期日

Beyaz Peynir

買咗Beyaz Peynir。
勁抵,半價,一歐包咋。
平時啲white cheese好咸,呢隻唔咸,仲好香奶味。


用黎整side dish,加上椰菜花、菠菜、牛奶、麵粉,做咗焗白芝士菠菜椰菜花。
烤羊同時又烤菜,乜都焗爐搞掂,超方便。


焗完撈勻就會形成白汁!煮都費事!懶人嘅至高境界!
呢個焗白芝士菠菜椰菜花雖然係白汁,但我冇用傳統牛油炒麵粉方法去煮,唔使食咁多牛油。
加埋大漠風情羊 ,是晚餐也是王子嘅午餐盒。



焗白芝士菠菜椰菜花


材料﹕ 
椰菜花 500g
急凍菠菜 1盒 450g
白芝士 100g
牛奶 1杯
麵粉 1 1/2 湯匙


調味:
鹽 2/3湯匙
黑椒碎 1/2湯匙


 
急凍菠菜解凍,椰菜花切小件,白芝士壓碎,
急凍菠菜與白芝士、牛奶、麵粉、一半鹽、一半黑椒碎拌勺
焗盤內放上椰菜花件,灑上其餘鹽及黑椒碎,再倒上菠菜,
焗爐200度,焗40-50分鐘,撈勻,試味。


呢隻white cheese唔咸,如果你隻white cheese咸,便要自行減鹽。

25 則留言:

  1. Haha 懶人至高景界,𠹭啱哂我呀^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,焗完撈勻攪掂,同啲羊一齊焗,又可以節省能源

      刪除
  2. 有冇邊隻西人芝士可以代替呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. Beyaz Peynir同feta cheese最似,不過呢個煮法用乜cheese都得,連片裝芝士都得!

      刪除
  3. 回覆
    1. 係呀,唔使煮,又可以節省能源

      刪除
  4. 我這邊近排的乳類產品也常做特價,最靚牌子牛油都係三紐元500gm,同時芝士亦很便宜,400gm已磨碎的也是四至五元不等,所以我也常做一些白汁焗……不過我還會落忌廉的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗你度乳類產品一定好優質。。。
      白汁落忌廉係好味呀,不過其實我只會煮低脂白汁,怕傳統白汁太肥呢

      刪除
  5. 個白汁好簡單, 我都要記住佢.

    回覆刪除
  6. 我見妳喺東歐超市買啲嘢咁抵,
    可否介紹下哩間超市,好有興趣
    外貌、内裡貨品等等,
    當然喺有圖片至好!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,我都有諗過响東歐超、土超影相,不過又怕太異相俾人話,等我睇睇有冇機會先

      刪除
  7. 我見妳喺東歐超市買啲嘢咁抵,
    可否介紹下哩間超市,好有興趣
    外貌、内裡貨品等等,
    當然喺有圖片至好!

    回覆刪除
  8. 個汁睇落好似薯蓉, 好正!我最中意焗嘢, 洗少好多嘢..heehee

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,乜都焗焗焗,真係冇得再懶呢,哈哈哈

      刪除
  9. 嘩 ... 真係方便又好味呢 ^^

    回覆刪除
  10. 我雖然不愛芝士,但覺得個汁焗得靚!

    回覆刪除
  11. 羊唔o岩我呀,明天再來

    回覆刪除
  12. 我最差是煮白汁,鍾意食,但未試過整得好。

    回覆刪除