我的網誌清單

2015年3月11日星期三

Calw (2)

睇完古蹟,去鎮中心睇屋。










Salzkasten>>>以前鹽嘅交易所。







Hermann Hesse,德國詩人、小說家。1946年獲得諾貝爾文學獎。



橋上有間小聖堂,叫Nikolauskapelle。



呢個唔知係乜水,王子話佢係出黎倒垃圾嘅無名氏喎。






天氣實在太好,响小河邊坐坐。


見到呢楝唔知係乜,去八八。


係啤酒屋兼餐廳。


裡面幾靚,仲有Sunday Brunch食!


走去昅個Brunch,一般般咋,應該唔會黎幫襯啦。。。

23 則留言:

  1. 回覆
    1. 餐廳入面好舒服,不過我同王子都唔好啤酒呢

      刪除
  2. 出黎倒垃圾嘅無名氏, 都有銅像? 唔係掛

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度都有生活化銅像架:講是非的婦人、趕鴨小孩、吹笛老人,未必一定係名人架

      刪除
  3. 條街咁大又一個人都冇,我諗你哋一定係好早就出動!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實已經係中午,但因為係星期日,德國大部份商店唔開,加上呢度係小鎮,所以冇乜人
      仲好,靜靜地.....

      刪除
  4. 回覆
    1. 係呀,1/3滿咋,不過呢度係小鎮,比較靜

      刪除
  5. 天氣好就掂哂……
    去邊度都開心,最近睇咗TVB J2台
    的"日本人妻嫁到外國",介紹她們與外藉丈夫的相處生活,我立刻諗到妳……,節目有趣輕鬆,有機會睇下。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個响台灣播時我已經睇咗,真係好好睇!我估J2向台灣買架
      其實日本仲有好多集,不過台灣冇買,有集講香港架

      刪除
  6. 天氣好就掂哂……
    去邊度都開心,最近睇咗TVB J2台
    的"日本人妻嫁到外國",介紹她們與外藉丈夫的相處生活,我立刻諗到妳……,節目有趣輕鬆,有機會睇下。

    回覆刪除
  7. d建築好有特色呀!好似細個砌積木咁, 住響呢度一定日日都心情好!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度生活比較寧靜,屋價又平,不過返工/揾工應該冇咁易

      刪除
  8. 地方俾我感覺好靚 , 好舒服 , 天氣真係好好呀 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,呢度好寧靜,天氣好,散步周圍睇下嘢,咁又一日!

      刪除
  9. 在外國住嘅好處之一係假日有好多地方去^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 你說得對呀,除咗本土,假日仲可以去法國、瑞士

      刪除