我的網誌清單

2015年3月9日星期一

沙律。意粉。

每次牛油果減價,我一定入貨。
牛油果,有益又好食。
是日主題是沙律。意粉。


牛油果小蕃茄沙律,很creamy。


一包小蕃茄有500g,做沙律之餘,又夠用黎做意粉。
是日吃個清爽嘅意粉,做了蒜茸小蕃茄海鮮意粉。


14 則留言:

  1. 回覆
    1. 呢兩樣清清地,食完冇乜大負擔

      刪除
  2. 牛油果唔知整乜好,好少買。

    回覆刪除
  3. 近排不知何解?牛油果吃得多會肚痛!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我又冇喎,網上話可能係Avocado Intolerance,因為牛油果裡面嘅Sorbitol

      刪除
  4. 牛油果我就麻麻地,反而意粉我就好喜歡,仲有我至愛的蕃茄 ^^

    回覆刪除
  5. 咁啱嘅~~我最近都整左牛油果意粉喎

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 呢兩樣清清地,食完冇乜大負擔

      刪除