我的網誌清單

2015年3月25日星期三

洋葱牛肉水煎餃

昨天做水煎餃子時,發現有點生疏。
雖然王子食到津津有味,但係我唔滿意,覺得要再做好一點。
做餃子這事,還是要經常練習才可以。
反正王子愛吃,家中還有半盒碎牛肉,再多做一次,這一次快手多,得心應手,半小時多一點已經做好兩底,一大一小。


餃子做法可以參考以前,餡料是洋葱茸(用攪拌器攪茸)跟牛肉拌勻,再調味。
碎牛肉口感較硬,加入洋葱茸會令餡料鬆一點,洋葱茸很甜,煮時會出汁液,令餡料更多汁,洋葱汁加上牛肉汁,特別美味。
洋葱牛肉餃煎時十分香呀!有洋葱炒牛肉嘅香氣!
水煎餃很簡單,只是煎餃用不用清水,而用已加入麵粉嘅水,1/3至半杯水大概加1 1/2 - 2湯匙麵粉,再拌勻。


煎好以後,麵粉水形成脆邊,脆卜卜好好食。
兩底水煎餃成本只係1歐咋,好抵食呀!

24 則留言:

  1. 回覆
    1. 係呀,一面軟一面脆卜卜,仲有湯汁流出

      刪除
  2. Li J,個餃煎得好靚呀,
    芙芙成日都想試下水煎餃,但次次都淨係諗冇煮~

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝,脆卜卜架,有機會試試啦

      刪除
  3. 我煎餃子也有加水…
    而你說牛肉配洋蔥好味,但我覺得再配些炒香了的蘑菇碎混合反而更加好味。

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過蘑菇香味唔夠洋蔥喎,我諗煎餃時會冇咁香架

      刪除
    2. 我意思是又有洋蔥又要有蘑菇呀…
      因為我覺得牛肉、洋蔥、蘑菇是最佳配搭。

      刪除
    3. 原來係咁!呢個組合又ok喎!

      刪除
  4. 我次次都做唔到咁樣, 唔知係咪因為用電磁爐, D火力集中響中間一點, 中間燶則邊都未得><

    回覆刪除
    回覆
    1. 我又唔知喎,會唔會唔係個爐嘅問題,而係個煎pan唔夠重身、唔夠平呢?

      刪除
  5. 煎得好靚 , 脆卜卜好味道呢 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝!第一日食完第二日又想食呢

      刪除
  6. 我整過餃皮太厚,唔敢再整。。。。太多功夫

    回覆刪除