我的網誌清單

2015年3月30日星期一

土耳其油飯

答應blog友路霸會寫寫土耳其油飯嘅做法。
土耳其油飯响我心中,是十分奇異嘅美食,因為佢明明係素食,但吃起來卻似鷄
油飯,連王子也嘖嘖稱奇。
對愛吃鷄油飯嘅素食朋友,是必學呢。
先介紹材料:米形嘅pasta,呢個食材,間間土超都有。


如果冇呢隻米形pasta,可以用字母粉、小星星粉,或者折斷嘅天使麵代替。
呢個材料十分重要,佢會令個飯有肉香之外,又有裝飾作用。
另一材料是土耳其米,是那種圓圓類似珍珠米。
我屋企冇買土耳其米,用韓國米咁代替。
最後一種重要材料是牛油。


加上特別煮法, 材料簡單卻十分美味嘅土耳其油飯,誕生了!



土耳其油飯



材料﹕ 
珍珠米200g
米形粉/字母粉/小星星粉30g
橄欖油1 1/2湯匙
牛油30g
水適量



調味: 
鹽1/2湯匙  




珍珠米用水浸1小時, 隔去水,
燒熱易潔鍋加入橄欖油,再加入米形粉,用中小火炒至啡色,
加入鹽,再加入牛油,見牛油溶起泡,加入珍珠米略炒,加入適量水, 
煮至米收水,熄火再焗10分鐘。


土耳其做法是類似risotto,不洗/浸米的!不過我不習慣呢
若你不洗/浸米,加多點水煮長啲時間也可以


22 則留言:

  1. 回覆
    1. 係呀,隻韓國米幾好,加咗油去煮,更加一粒粒,好分明

      刪除
  2. 回覆
    1. 係呀,係透過pasta俾「鷄味」同色啲飯,兼裝飾

      刪除
  3. 回覆
    1. 多油少油可以自己決定,不過太少油又唔似油飯喎

      刪除
  4. 多謝妳教我呀!
    好清楚……等我消化下先
    材料真喺好簡單,
    但好好味……真喺似雞油飯*^O^*
    揀日試煮下,

    回覆刪除
    回覆
    1. 我同你一樣,最初以為係雞油飯,後來跟土耳其婦女學習,見到個煮法先知係全素,o哂嘴呀!
      我都覺得呢個好好味,又易煮

      刪除
  5. 對素食者真係好有用既食譜, thankssssss!!!一定會試!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個食譜o哂嘴架,全素冇用化學嘢但又有雞味喎。。。

      刪除