我的網誌清單

2015年3月20日星期五

閒遊記(2)

去完森林公園,因為睇唔到有生氣嘅植物,於是轉場。
森林公園冇啫,園藝中心實有!
呢區個園藝中心我未去過,原來好大!


進入春天,園藝中心特別多嘢睇。



特別多室外裝飾花賣,又係時候裝飾個花園啦。


買裝飾花之餘,仲有士多啤梨苗賣。
有非常多不同品種架。



入面勁大。


仲有魚賣。


仲有我鐘意睇嘅種子。


有花店。


另一個我喜愛嘅部門>>>香草。



睇睇有乜新貨,呢隻係spicy oregano。


Pina colada味嘅Salvia,第一次見,真係似喎!


士多啤梨薄荷。


呢隻都幾新,叫olive herb,勁勁勁似!


呢隻係咖喱草。


仲有呢啲一盤盤,我覺得好靚呀!


我覺得用黎送禮唔錯呢。


仲有沙律苗,好靚。。。


檸檬我都想要一棵。


橄欖樹苗都有。


仲有勁多果樹苗。




想種乜?






第一次响園藝中心見有果汁賣。
突然發覺自己血壓低,要立即揾嘢食。


園藝中心有小食檔,立即食個久違咗嘅咖哩薯條!


食完抖抖,血壓正常番就返歸。

20 則留言:

  1. 噢!噢!噢!遊花園!俾我開口中添!

    回覆刪除
  2. 如果俾袁太行呢度,我一定又排行,唔捨得走呢 ^^

    回覆刪除
  3. 我地都買好哂野, 要快D開工種野

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 其實我影咗好少咋,盆栽部仲大呀

      刪除
  5. 四季桔好多桔呀!
    我們這邊四季桔唔多果的都要一百元一盆!

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 本來想買種子同檸檬,後來血壓低,去咗食嘢就冇買

      刪除
  7. 自家種香草水果, 好呀, 不過, 我家棵櫻桃樹D果唔甜, 原來水土唔岩, 所以, 買之前要問清楚, 種出來D果甜不甜, 可否像超市買的一樣食用.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,種水果蔬菜真係要買啱品種,check泥,睇日照.....好多學問呢

      刪除