我的網誌清單

2015年3月26日星期四

泰式鷄醬燒排骨

屋企長期有支泰式鷄醬,久不久會用。
不過王子唔多喜歡用泰式鷄醬沾嘢食,支泰式鷄醬用得好慢。。。
咁唯有用黎煮餸,咁就非常受王子喜愛啦!


味道似燒排骨,但卻是帶有泰國feel嘅燒排骨呢。



泰式鷄醬燒排骨


材料﹕ 
排骨1kg


調味: 
泰式鷄醬8-10湯匙
魚露2湯匙
1/2湯匙
1/3湯匙


 
將所有
調味拌勺,試味,
排骨切段與調味拌勺入雪櫃4小時以上,
焗爐200度,上層焗25-40分鐘或至全熟

19 則留言:

  1. 我都係架,所以我學一間 BAR, 用佢來炒粉麵。

    回覆刪除
    回覆
    1. 用佢來炒粉麵我又未試過喎,揾機會試試先!

      刪除
  2. 我家個位不知幾鐘意泰式雞醬, 仲有是拉差

    回覆刪除
  3. 如果焗40分鐘要不要用錫紙包住焗呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 通常唔使架,不過可以焗30分鐘後注意下,開始燶先蓋錫紙
      其實有少少燶先香

      刪除
  4. 回覆
    1. 雖然唔sell得,不過我仲係想有支响屋企

      刪除
  5. 我多數用泰式雞醬撈青瓜沙律。

    回覆刪除
  6. 用魚露?我只用嚟吃魚蛋粉的,而嗰陣鹹香味好勁㗎,醃排骨OK嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 越南同泰國人都會用魚露醃肉架,呢個係帶有泰國feel嘅燒排骨,有啲魚露鹹香係正常架
      不過唔like可以生抽代替,都好味架

      刪除
  7. 回覆
    1. 我家唔掂,王子唔愛嘅就用得極慢

      刪除
  8. 常備呢!我地用來沾春卷,越式米紙卷,反而未試過用來煮野食

    回覆刪除
    回覆
    1. 我屋企啲嘢如果王子唔食,去得好慢架
      用黎煮野食,反而佢話好味喎

      刪除