我的網誌清單

2015年3月15日星期日

好印象

我跟王子很愛看網上嘅二手物品買賣。
當我們特別需要某些物品時,這使命便會落在我身上。
除了正常買賣,另一種方式是交換,例如對方送幾張戲飛俾你,同時希望你送番枝大可樂俾佢。。。
當然仲有一種方式係免費贈送啦!
某天,我發現咗一則免費贈送姨媽傢俬嘅廣告,仲很新淨(姨媽仲賣緊)呢。
記起這傢俬王子一直想要。。。佢見到立即打電話,可是,對方說已經有人要咗,事實上廣告出後幾小時,巳經有20x人給他打電話。。。


誰不知,對方第二日告訴王子,那人沒來,請王子去取。
王子開心到不得了,除了因為他喜歡這傢俬之外,20x人中對方選中了他,睇黎佢一定為對方留下極好印象!

26 則留言:

  1. 那就一定是王子對人家有禮貌了, 可能還有動人的聲線!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢响電話不斷話張椅正,加上有人放飛機,我諗物主想揾個真係有誠意的人

      刪除
  2. what's the culture in the country where you live? In this case, do you have to offer a bottle of wine for exchange? In France, we usually bring a cake or wine or flowers, chocolates etc

    回覆刪除
    回覆
    1. In case of exchange, the owners would state clearly what they want in return. Our case was an unconditional give-away, so we didn't need to bring them anything. It was totally free. If one's lucky, the owner might even deliver it to your home! Free of charge of course.

      刪除
  3. 王子應該說話有禮貌又誠懇

    回覆刪除
    回覆
    1. 誠懇我覺得係,物主俾人放過飛機,肯定想揾個誠懇嘅

      刪除
  4. 王子喎!就算不是白馬,我都揀喇!!!!!!咭咭咭!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 可惜對方係男嘅>>>一個很友善的爸爸

      刪除
  5. 我地都鐘意睇二手交易網架, 有時都會執到好野 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我前兩日見到架單車,你知呢度單車堅貴啦,不過我唔夠人快囉

      刪除
  6. 好新淨喎, 姨媽呢種椅係幾好坐架

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢種椅王子响姨媽試過,覺得好坐所以一直想買,點知依家唔使錢

      刪除
  7. 網上交易之類的接觸,很多時候真有許多驚喜…我也試過這樣的情形,去取物時物主卻說算啦不用給錢,又一次也是免費的油溫式暖爐(看過價錢全新要成二百多元,仲係Delonghi這個有名的牌子),有八成以上新,真不知為何不收錢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地試過佢即時減價,又試過買A送B+C,我諗一收錢物主就要等,有啲物主想快啲甩手,就寧願唔收錢

      刪除
  8. 正, 一定係王子溫文有禮啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,呢種椅王子一直想買
      王子態度夠誠懇呀

      刪除
  9. 一定係王子對人有禮貌先得到心頭好呢 ^^

    回覆刪除
  10. 我也愛二手,而我記憶中的好些又平又新的好野,都是來自你們那邊的 (包括我家的爐灶!!)。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁Q!我家的爐灶都係二手架
      原來我度咁多好野架?!我依家成日留意免費果part咋

      刪除
    2. 我還記得賣家是住在布拉格墓園對面的小山上。三百歐,Ikea Vaerde系列的灶台,連標準焗爐、電磁爐、洗手盤和一門儲物櫃,有九成半新,連油漬也沒多少,真係正到無朋友!

      刪除
    3. 係呀,呢度廚房真係超貴,如果size啱,真係超抵呀

      刪除