我的網誌清單

2015年3月6日星期五

好政策

我度嘅超市有唔少好政策 。
其中一樣,係超市裝修完後,重開時,全店打折,再會有大批減價貨,即係有得折上折。
屋企附近N超市啱啱裝修完,王子見到廣告,話勁抵,叫我去入貨。
買咗好多嘢啊 !
其中一樣係藍莓,一盒只是0.89歐,抵到冇朋友!


肥肥的果實。。。
藍莓,你愛嗎?


我買咗3盒,自覺已經很多。
是我低估了王子,佢數分鐘內,一口氣食咗兩盒。
 三盒於數小時內已經冇哂。。。
是我高估了自己,其實我買少咗。

14 則留言:

  1. 王子叫你入貨, 佢有無幫手拎番屋企呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,你誤會啦,佢係叫我自己去入貨咋

      刪除
  2. 最近的藍莓真的平了很多,這個價錢在英國是一般。

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 逢呢啲時候,d人一定買成車架

      刪除
  4. 真喺平到無朋友,
    唔計率都喺HK$9/盒……咋

    回覆刪除
  5. 你叫王子食完後, 記得去擦牙, 這些野好易令人有牙漬

    我每次見牙醫, 佢都問我, 今年食得多唔多. 哈哈

    回覆刪除