我的網誌清單

2015年3月18日星期三

Maccheroni 75

買咗呢款意大利麵黎試。


中間空心嘅,之前試過粗嘅,勁好食。
呢隻幼嘅未試過,不過已經有期望。。。


簡單用猪乸菜、豬肉炒。
真係正喎,啲麵超彈牙,比意粉勝一籌!


下次趁減價,一定要大量入貨!

27 則留言:

  1. 回覆
    1. 趁減價買只係貴dd,但係唔知係咪因為中間空心所以彈牙,比意粉好

      刪除
  2. WOW, 好似係中式麵,, 好靈活啊你.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地條件有限呀,一定要善用本地食材呢

      刪除
  3. 我呢度冇見過,或者要到專門店至有。

    回覆刪除
  4. 通心的可能煮湯都好食,吸收更多湯汁。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我試過用汁煮粗啲果隻,都係覺得好味d架

      刪除
  5. 香港亦有得賣,
    喺意大利品牌"百得呀姨"
    我亦煮過,意粉入面幾多汁,
    幾得意*^O^*
    請問其實豬乸菜即喺乜嘢菜種??

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得中間空心,入味啲又彈牙啲
      豬乸菜係chard,個樣似白菜,香港街市有時有架,我鐘意用蒜茸炒,不過唔好買太大棵果d,又老又鞋架

      刪除
  6. 香港亦有得賣,
    喺意大利品牌"百得呀姨"
    我亦煮過,意粉入面幾多汁,
    幾得意*^O^*
    請問其實豬乸菜即喺乜嘢菜種??

    回覆刪除
  7. 我都中意呢隻粉!索晒汁勁好味!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,中間空心,入味啲又彈牙啲

      刪除
  8. 似乎好正咁喎,中間通心咪可以入到多啲汁囉?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,中間吸到啲汁,又彈牙啲

      刪除
  9. 中間空心的意粉我好似未曾煮過 , 等我去超市睇下先

    回覆刪除
    回覆
    1. 上面blog友話有喎,我覺得正呀,不妨一試!

      刪除
  10. 好喎,中間通心用芝士汁時, 可以入到多些汁, 正!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,中間吸到啲汁,又彈牙啲

      刪除