我的網誌清單

2015年3月16日星期一

麵醬梅子蒸三文魚

突然很想吃鮮魚。
可是東歐超離我家不太近,去咗佢又冇哂鮮魚,咪白行??
左思右想,還是去了碰碰運氣。


還好,是日頗多鮮魚,三文魚做特價,買了一整條,3.5kg呢。
回家路上已經想好要怎吃,想吃麵醬梅子蒸三文魚。
回到家便有一堆功夫,要自己劏自己去皮自己起肉,搞咗一陣。
3.5kg三文魚一般家庭可以分4次食,再加1次煲湯。
王子愛三文魚,預咗佢會狂食,佢又會想帶三文魚做lunch,所以我家只可分3次食。
蒸咗好大碟呢!三文魚油脂重,用麵醬梅子蒸會中和番。


見唔到BB猪乸菜,但見到中型猪乸菜,用蒜茸炒,不過要炒耐啲先淋,味道係幾好,夠甜又有菜味。


23 則留言:

  1. 三文魚用梅子醬蒸,諗起都覺得好好味,好開胃呢 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,三文魚同白蟮都係油脂重,用梅子醬蒸係夾架,會清新啲

      刪除
  2. 回覆
    1. 我初頭都有擔心呢樣嘢,後來發現原來個汁用得啱,或者煮法啱,係ok架
      不過飛機餐有時都有魚,都ok

      刪除
  3. 回覆
    1. 仲好食喎,隔夜三文魚仲入味咗

      刪除
  4. 成條…是否連頭?
    三文魚頭用韓國麵豉醬蒸也十分好味!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係連頭架,因為我家有自製味噌,我用佢黎代替麵醬囉。

      刪除
  5. 好癲呀, 成條!!haha..
    響酒樓食過麵豉(我估)蒸魚腩, 即會見到一粒粒黃豆果種, 其實如果出街買呢d醬蒸魚應該買邊種???太多款唔識買><

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地係咁架,好多嘢成大袋、成條咁買。。。
      見到一粒粒黃豆果種係普寧豆醬,冇一粒粒黃豆果種係麵醬/麵豉,去雜貨買,話用黎蒸魚,佢一定識!

      刪除
  6. 三文魚油脂重,重到用易潔鍋煎可以免油!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,尤其三文魚頭腩,超多油

      刪除
  7. 梅子醬是麵豉醬加酸梅嗎?
    以前成條三文魚特價也是四.~五元, 現在, 象拔蚌, 皇帝蟹和三文魚等等俾人搶貴幾倍價錢!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我個蒸魚醬係酸梅搓碎+麵豉+糖+少少老抽(如果麵豉淺色)+蒜茸+辣椒粒,加入魚拌勻就可以蒸
      麵豉可以用中國、韓國、日本嘅都可以,各有各好味
      係咪因為太多移民,乜都搶貴哂呢?

      刪除
    2. 唔該晒!
      麵豉醬以前有用香港和日本的, 最近用韓國的多, 韓國的很香豉味, 加豉油和尖青椒碎煮一吓,再加蒜粒和麻油, 調味好香好好用!
      妳說的就是了!什麼可以運回國的都貴晒, 還缺貨!!!

      刪除