我的網誌清單

2015年3月12日星期四

摩洛哥燜薯仔肉丸

又見到靚靚有頭菠菜,買咗2扎。
家中牛油果熟透了, 兩者加埋,做咗麻醬菠菜牛油果沙律。
王子極愛這味沙律,次次話我整得少,今次咁大碟,700g菠菜+1個牛油果,終於冇詐我形啦。。。
菠菜爽口,牛油果柔滑,一味沙律兩樣口感,真係好。


突然想食啲有異國風情嘅嘢。
做了摩洛哥燜薯仔肉丸,配飯。
個汁正到暈,令我想起摩洛哥。。。



摩洛哥燜肉丸


材料﹕ 
牛羊混碎肉600g (可用其他碎肉)
中薯仔2個切粒
紅椒1個切粒 
洋葱1個切粒 


調味A: 
摩洛哥香料1湯匙(冇可改用其他香料如咖哩粉)
蒜茸1湯匙
豉油1湯匙
1/2湯匙 
1/4湯匙
水1 1/2杯 




調味B: 
摩洛哥香料1湯匙(冇可改用其他香料如咖哩粉)
豉油1湯匙





牛羊混碎肉加入調味B拌勻,攪3分鐘至起膠,搓成一粒粒,
燒熱易潔鑊,不油,加入肉丸,用中火煎香每面,盛起,
加入紅椒炒,盛起,
加入薯仔加入洋葱加入調味A香,
加入肉丸、紅椒用小火煮熟20-30分鐘,試味

19 則留言:

  1. 摩洛哥香料其實似唔似咖哩粉味呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔似呀,摩洛哥香料香、惹味,偏紅,味道比咖哩粉柔和
      你去開土超可以昅昅,土超d香料同摩洛哥香料相似架

      刪除
  2. 沙律麻醬多多好吸引,無論薯仔,肉丸,汁料都好好送飯或者撈意粉呢 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我試過整唔夠沙律麻醬,啲菜冇汁勁難食。。。
      薯仔肉丸個汁好好味架

      刪除
  3. 我見到個沙律好想食!再見到你寫飯撈汁.....救命, 我仲有一個鐘先到lunch time><

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個沙律啱你呀,另外果個用豆卜蘑菇代替肉丸,一樣好食架

      刪除
  4. 雖然未試過麻醬菠菜牛油果沙律,但材料都啱,也相信王子的口味,估計一定美味!

    回覆刪除
    回覆
    1. 菠菜fresh、爽口,牛油果creamy,好夾架

      刪除
  5. 嗰啲摩洛哥香料都幾重口味,呢度因少人食喺超市賣都幾貴㗎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我對呢啲强異國風情嘅國家特別有興趣,佢地用香料係多架,不過我like架,覺得香呀

      刪除