我的網誌清單

2015年3月17日星期二

乾糧

睇三色台嘅古裝劇,啲人去上京赴考、遠行、搭船,梗會出現〝呢啲乾糧俾你路上食,路上小心!〞嘅對白。
其實久不久,我都要為王子準備乾糧同其他食物。
佢今次要去training,地方比較偏僻,公司只包早午餐,佢同啲同事都決定,自己帶嘢食做晚餐。


佢要求帶歐包、咁我焗啦。
當然仲有蔬菜、生果、芝士、罐頭果啲,我仲焗咗香蕉蛋糕俾佢同同事一齊食。
乾糧黎講,都算ok啩??

24 則留言:

  1. 回覆
    1. 包袱佢自己執,不過我醒咗啲銀両俾佢
      佢出發前5分鐘我問佢有冇帶錢,佢原來身上得幾歐。。。

      刪除
    2. hahahahha , I was thinking of that white clothe and wrap up the food and tie across his chest, hahahah !

      刪除
    3. 古裝劇西洋版,白布包歐包,盤川用歐羅呀!

      刪除
  2. 回覆
    1. 冇呀,光酥餅/饅頭係中國人嘅乾糧大哥大,洋人冇份!哈哈哈!

      刪除
  3. 哈哈,應該搵個書僮俾佢嘛。

    回覆刪除
    回覆
    1. 書僮??即係我要跟埋去兼做丫鬟??

      刪除
  4. 回覆
    1. 真的嗎?其實乾糧真係冇乜好帶。。。

      刪除
  5. training冇晚餐?佢哋去邊training?

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次去Bayern呀
      咪係囉,竟然冇晚餐!怪.....

      刪除
  6. 賢妻啊! 簡直是豪華版乾糧!
    祝王子工作順利, 早日返歸!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝!其實乾糧真係冇乜好帶。。。
      佢今次好快返呢。

      刪除
  7. 其實要食乾糧幾多晚?

    回覆刪除
  8. 盤川乾糧都有啦!記得俾埋個錦囊佢,等佢衣錦榮歸喎!

    回覆刪除
  9. 回覆
    1. 佢地出差包晚餐,training就唔包,超怪

      刪除
  10. 真喺窩心……
    妳先生好幸福,
    包包一定好啱口味,
    其實妳先生知否大部香港女仔,
    都喺唔識煮食( ̄∇ ̄)

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢唔知架,佢淨知大部份同事嘅另一半都喺唔識煮食
      呢隻包包好啱西人口味,但係香港人未必啱架

      刪除
  11. 實在太 pro 啦你,麵包也焗得比麵包店的好看﹗我看著已流晒口水﹗

    另,剛剛試了你教的雪菜,好。好。味。呀。﹗﹗﹗謝謝指教﹗﹗﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個我用ready mix粉架,勁易呀,又平
      好味就好啦,咁你以後見到葉就可以攞,醃定隨時有得食

      刪除