我的網誌清單

2015年3月27日星期五

回歸餐

王子回歸,為咗歡迎佢回家,整咗餐回歸餐。
全部係佢愛吃的!


費事去買鮮魚(即係懶囉),用咗冰鮮魚蒸,都ok。


蘿蔔牛肚,食完要再添,兩大碗都食哂。


佢極愛三色椒,清炒已經鐘意。


仲有隔夜餸辣油蒸茄子,極淋嘅茄子佢又係超like。


咁多餸,都竟然食得哂!

26 則留言:

  1. 好一位賢妻,王子愛C妳喇^^

    回覆刪除
  2. 王子餓咗住家飯好幾日了.

    回覆刪除
  3. 難為王子捱咗咁多日乾糧!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得佢好勁,俾着我一定唔掂

      刪除
  4. 賢妻!!我唸佢都歸心似戰!!

    回覆刪除
  5. 原來王子喜歡蘿蔔牛肚,我都喜歡呢!

    回覆刪除
  6. 樣樣都係王子喜歡,你呢?

    回覆刪除
  7. 你唔單止有心,仲係好順得人呀!
    如果有選舉賢妻良母比賽,我想你一定當選。

    回覆刪除
  8. 其實王子口味好亞洲呢!四個靚餸,好幸福呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢覺得亞洲啲嘢好好食,又冇咁肥喎

      刪除