我的網誌清單

2015年3月3日星期二

韓式辣椒醬燜牛肚

王子要求食牛肚,ok ok no problem!
平時多煮蘿蔔牛肚,係時候試其他口味啦,今次整韓式辣椒醬燜牛肚。


多得高壓鍋嘅出現,呢個菜式很快就煮好。




韓式辣椒醬燜牛肚


材料﹕ 
牛肚1kg
紅蘿蔔2條切片
大葱1條切片
紅椒 1個切條
洋葱2個切粒
蒜頭4粒切粒
水1-2杯  
紹興酒1/2
麻油1/2湯匙


調味: 
韓式辣椒醬1-2湯匙  
豉油4-5湯匙




燒熱一水,加入牛肚,再加入1/2紹興酒,
如果依然有臭味,可加多點紹興酒,
牛肚取出切件,
燒熱油,用大火洋葱件,加入蒜頭香,
加入牛肚、韓式辣椒醬、豉油加入用小煮20分鐘,熄火,不開蓋焗20分鐘,
重覆2-3次牛肚軟身加入紅蘿蔔煮10分鐘, 
加入大葱紅椒用中小煮5分鐘,試味加入麻油


用高壓鍋煮,水不用太多,牛肚20分鐘後自動排氣,加入紅蘿蔔煮10分鐘,再加入大葱紅椒用中小煮5分鐘已可。

煮完不要立即食,等大半日甚至隔夜先食!更好味。


16 則留言:

  1. 回覆
    1. 係呀,用韓式辣椒醬整係惹味之餘,帶甜辣架

      刪除
  2. 呢個post對我呢d好難先戒到牛肚既人好殘忍, 竟然有流口水感覺, 罪過罪過..haha

    回覆刪除
  3. 韓國人喜歡吃辣年糕,我想加入年糕一起一定會更好食……

    回覆刪除
    回覆
    1. 我同你諗嘅一樣,唔想煮飯嘅話,可以加入年糕

      刪除
  4. 正!隔住個mon都嗅到陣香味!呵呵!

    回覆刪除
  5. 估唔到王子都鐘意食牛肚喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢越來越鐘意食牛肚

      刪除
    2. 我都估唔到你家王子咁叻仔食牛肚呢!

      刪除
    3. 佢覺得亞洲式嘅牛肚好好味架

      刪除
  6. 用韓式辣椒醬煮有另一種香味架

    回覆刪除