我的網誌清單

2015年3月31日星期二

葱油餅

最近食咗兩次煎餃,仲係有啲意猶未盡。
見到葱大減價,靈光一閃,閃出葱油餅來!
早上做好葱油餅麵團,晚上再煎來吃。


用了450g麵粉,大概可以做6塊大嘅葱油餅。
麵粉內加1/3湯匙鹽拌勺,加入約1杯滾水,拌勺,再逐少加入凍水搓至光滑不黏手。
之後用布蓋好,等20-30分鐘「醒麵」。
將麵糰分成六份,取出一份麵糰,其餘的用布蓋好。
將麵糰壓成長條形,掃油,灑少少鹽及葱粒,捲起再捲成蛇餅形,再上上下下掃油,入雪櫃雪6小時以上
用手壓平麵糰,易潔鑊內掃油燒熱,將葱油餅直接放在易潔鑊內,用中火加蓋葱油餅兩面至脆。 

一面煎一面吃,熱辣辣嘅葱油餅脆卜卜頂呱呱。
我比較愛薄嘅葱油餅,你呢?


自家葱油餅脆卜卜之外,不會太油。
記憶中外面買嘅葱油餅,脆但都是油用得較多。


葱油餅特色之一:一層層。


18 則留言:

  1. 葱油餅我好鍾意食,在香港已經無咩呢種特式食物。

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前小食店係容易買到架,依家可能舊區先有啦

      刪除
  2. 回覆
    1. 街買好多時厚啲架,我比較愛薄同脆呢

      刪除
  3. 好耐都冇食過即做的葱油餅,十分懷念細時早餐那買來吃的感覺!

    回覆刪除
    回覆
    1. 要即做才好吃的,而家冇呢支歌得唱咯!

      刪除
    2. Shu Siu>>>係呀,以前啲小店有葱油餅、餡餅、豆漿、餃子,我會企响度等佢新鮮做起先買,最好食!
      Wien Ohtria>>>呢啲我真係要自己整先有得食,揾機會整啦,唔難架

      刪除
  4. 回覆
    1. 脆卜卜,多葱,起酥,先最好食!

      刪除
  5. 我好耐無食啦, 某人唔食蔥

    回覆刪除
    回覆
    1. 整俾自己做一人前午餐嘛,加杯豆漿

      刪除
  6. 吞口水中。。。。。。

    回覆刪除