我的網誌清單

2015年4月1日星期三

怪風

連續幾日,呢度日日吹怪風。
係好大好大好大嘅風,類似颱風,我屋企啲窗係新架,仲要加厚,安坐家中都聽到大風吹到呼呼聲。幸好遮光簾也是新的,也是加厚,否則一定冇覺好瞓。
除咗大風吹,仲有大雨,大風+大雨,名符其實嘅橫風橫雨。
橫風橫雨都算,變幻莫測最可怕。
每15分鐘轉一次天氣, 大風、大雨、藍天、密雲、大太陽、天黑、天晴、雪雨、落雹、出彩虹乜都有!
連天氣預測都冇埋,因為轉得太快,估佢唔到。
趁幾個天氣預測都話會有三小時晴天,立即出去行吓兼買齊嘢。




碰上大量芥蘭頭葉,攞咗1.2kg,真好!最近菜價高,又有得打斧頭!
醃好,一星期後便有雪菜食!

20 則留言:

  1. 英國都有怪風,諗起個花園,唔知變成點。

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次個怪風比往年勁好多呀,我見英國新聞啲相好誇張呢

      刪除
  2. 好奇怪呀.....
    天氣咁異常,氣象台有無話點解會咁?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實每年有兩次呢啲怪風架,因為轉天氣,出現咗唔同氣壓區。。。
      但係今次個怪風比往年勁好多呀,啲人出街俾風吹到向後退,又吹歪啲車同飛機

      刪除
  3. 尋日o係鄉下地方藍天白雲and then大風大雪

    回覆刪除
    回覆
    1. 好似拍戲咁,不斷轉,風雲變色

      刪除
  4. 我呢邊若南極刮起風暴也不是講笑,風雨雷電,有時更有冰雹,好嚇人的啊!
    而你那裡是否也與北極氣候有關嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多人話外國凍,其實我覺得呢啲先嚇人呀,連車同飛機都吹歪,咁人呢?!
      其實每年有兩次呢啲怪風架,因為轉天氣,出現咗唔同氣壓區。。。

      刪除
  5. 我呢度時時都吹大風呼呼聲架, 隨時吹倒大樹, 電燈柱, 分分鐘停電,

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次個怪風比往年勁好多呀,有啲通訊系統受影響,不過冇我份
      其實呢度我未試過停電架

      刪除
  6. 我地這裡好乾好熱,只有一兩日突然下雨,星期日李光耀出殯那天好像颱風咁,之後又大太陽,好奇怪。

    回覆刪除
  7. 而家的天氣真係好難預測 , 我都想自己試下醃雪菜 , 請問步驟是怎樣呢 ???

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為我度冇雪菜,我係用芥蘭頭葉代替架,或者白蘿蔔葉都得:
      芥蘭頭葉洗好切段(不要印水)>>每250g芥蘭頭葉用約1-2湯匙幼鹽按摩>>搓搓啲葉等鹽溶(似洗衫)>>等3小時>>如葉未軟化,再搓搓啲葉及等多陣>>放入保鮮盒入雪櫃進行醃製過程,放幾日至一個禮拜便完成>>醃耐啲亦可架
      煮前要用清水洗幾次、去咸味

      刪除
  8. 我地呢度一樣,一時出太陽,唔夠半個鐘又落雨,而且勁大風。。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦,好似拍戲咁,不斷轉,風雲變色

      刪除
  9. 我呢度都係, 尋日至好D

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地今日風細咗,但仲係風雲變色,麻麻咋

      刪除
  10. 今年這風實在大,不過德國的四月就是任性難測。週末風細了記得去賞賞花,magnolia & cherry 都開了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 今年個風真係勁,時間又長,早幾星期天氣暖,啲花開咗好多呢

      刪除