我的網誌清單

2015年4月6日星期一

西洋咸魚肉餅煲仔飯

見blog友Wien Ohtria用西洋咸魚salted anchovies整咸魚肉餅,我又有半樽响雪櫃,一於照跟!


我整咗西洋咸魚肉餅煲仔飯,加薑絲同甜豉油。
我從未整過咸魚肉餅俾王子食,怕佢唔接受,話大味!
今次一早提咗佢,今晚要試新嘢!俾定啲心理準備佢。
點知佢十分接受。。。咁可以有下次喎。
我真係堅懶架,成個肉餅都係用攪拌器做,硺西洋咸魚同攪肉餅啲功夫都可以慳番。。。


仲要有碟少油雜菜。



西洋咸魚肉餅煲仔飯



材料﹕ 
碎豬肉300g
西洋咸魚salted anchovies 100g
燕麥3湯匙
薑絲少許
米200g
水適量
 


調味: 
生抽1湯匙
1/4湯匙 
2/3湯匙 
生粉1/3湯匙


甜豉油:
生抽4湯匙
1/3湯匙 
2/3湯匙 





米用水浸1小時, 甜豉油攪勻試味,
攪拌器內加入西洋咸魚、燕麥、水4湯匙攪勻,
加入所有調味及碎豬肉攪勻,鋪平在碟上,米加入適量水,煮至米開始收水,
加入肉餅及薑絲,中小煮10分鐘 熄火再焗10分鐘,加入適量甜豉油

16 則留言:

  1. 回覆
    1. 似架,不過冇中國咸魚香味咁濃,但係咁樣王子反而接受囉

      刪除
  2. 我都想知味道似唔似?

    回覆刪除
    回覆
    1. 似架,不過冇中國咸魚香味咁濃,都好食架,仲唔使蒸完挑骨,方便!

      刪除
  3. 好像樣……,廚藝好*^O^*
    妳先生接受能力頗強!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝!西洋咸魚冇咁大味呀,佢平時都有食,容易啲接受呀

      刪除
  4. 回覆
    1. 係啦,逢整肉餅煲仔飯都要落重米呀

      刪除
  5. 你呢個係富貴版,因老外鹹魚比較貴……
    總之好食就OK啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地相反架,鄰國盛產西洋咸魚,所以唔算貴,反而中國咸魚少見又貴

      刪除
  6. Li J,一見到個肉餅飯,
    芙芙就好肚餓啦,啲肉汁一定流咗落啲飯度,
    好正呀~,好想食呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 一於揾日買舊咸魚,整番餐,食到大滿足!

      刪除
  7. anchovies 真係好似中國人鹹魚架。用來炒椰菜都好好食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 下次我會試試用來炒菜,或者整魚香茄子

      刪除