我的網誌清單

2015年4月26日星期日

剩菜意大利雲吞

某日咁。。。


因為咁。。。


我買嘅,係方便麵皮!咁平,都懶得自己整呀。。。 
但係屋企之前果晚有人來吃飯,仲有剩菜喎。。。
分別係咖哩薯仔牛腩同炒雜菜。


於是。。。把薯仔挑出來,加入大半盒雜菜攪攪攪。
雪櫃仲有隻奄奄一息嘅茄子,蒸熟咗,又加半隻落去攪攪攪。


跟住開工包雲吞!
我冇cutter,用原始方法切咋。
四面同中間、 雲吞之間都要用手指掃水,即係有八個用水畫嘅窗口。


然後咁摺,壓四邊,壓時不要讓太多空氣留在雲吞內,再切開。


再用义壓 。


灑啲粉,略略吹乾先疊起。
王子回家見到鮮製意大利雲吞,堅開心,話可以食哂成盤喎。
我當然冇話佢知,呢個係鮮製(剩菜)意大利雲吞啦。
如果你冇呢啲方便麵皮,又懶得自己整,可以用較厚身嘅北方/上海餃子皮代替。


攪拌器要剩番約半碗餡,唔好洗走。。。
食之前放埋另外半隻茄子,1罐上湯1罐水落去攪攪攪,全部倒入鍋加調味、茄膏、黑椒碎煮滾成汁。
雲吞用水煮至浮面,盛起,淋上汁同加啲芝士,食得!


係咪睇唔出係剩菜呢?!王子完全估我唔到呀!
呢度有四大碟主菜份量嘅意大利雲吞,成本係剩菜+幾蚊港紙呀。。。

21 則留言:

  1. 香港買的意大利雲呑又貴又唔好食

    回覆刪除
  2. 剩菜可以做雲吞餡,又可以做醬汁,勁勁呀 ~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我唔鐘意食剩菜,要幫佢大翻身

      刪除
  3. 請問雲吞要煮幾耐架, 我好喜歡食意式雲吞呢, 一次可以食一大碟呢. ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 要視乎皮同餡料架,一般水大滾,放入煮到浮起已經ok,有混肉就要多幾十秒

      刪除
  4. 你唔講,又有誰人知道呢啲叫斧頭雲吞?
    哈哈,你真有天份啊…………

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,王子成日話我剩菜大翻身、用垃圾食材、打斧頭方面有天份架

      刪除
  5. 唔覺我呢度有Nudelteig賣

    回覆刪除
    回覆
    1. K超市有幾隻品牌tim呀,留意下,大超應該有

      刪除
  6. 我黎你屋企食飯一定無餸剩!!!

    回覆刪除
  7. 我成日都以為意大利餃裡面一定有芝士既tim!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔一定架,用蔬菜、魚、肉都得,有啲西人會用豆腐tim

      刪除