我的網誌清單

2015年4月4日星期六

肉桂蘋果香蕉蛋糕

沒完沒了嘅一個故事:有人發現屋企冇蘋果,要我買,到我買咗,呢個人又唔食!袋蘋果塞住個雪櫃,我又要清蘋果,並且決定唔買;有人發現屋企冇蘋果,要我買,到我買咗,呢個人又唔食......


呢個,就係肉桂蘋果香蕉蛋糕故事嘅開始。


經過重新包裝,蘋果香蕉再次得寵,咸魚翻生。。。

18 則留言:

  1. we usually put the fruits in the fruit basket and put them on the table. So, when they are being seen, they will be eaten :)

    回覆刪除
  2. 我明我明,係你冇服侍唔周到,冇切蘋果卑王子食.

    回覆刪除
    回覆
    1. 你地果然係皇族,如果我切到好似唱K啲果盤咁,加多隻义,佢bang bang聲食

      刪除
  3. 其實佢就係想你整呢啲…
    你中計啦!哈哈!

    回覆刪除
  4. 我都覺得係王子的陰謀,哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 吓?!唔通佢係扮豬?!我先係真豬?!

      刪除
  5. 經過重新包裝,蘋果香蕉再次得寵,咸魚翻生。。。果果人就係等呢個結局。。

    回覆刪除
  6. 蘋果香蕉我都喜歡,不過,好怕玉桂味.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我發覺洋人一般愛玉桂,亞洲人真係未必

      刪除
  7. 呢個都係某人喜愛蛋糕之一

    回覆刪除
    回覆
    1. 我家王子,幾乎乜蛋糕都愛.......

      刪除