我的網誌清單

2015年4月19日星期日

天多尼烤雞

突然想食呢個--天多尼烤雞。


我家常備天多尼烤粉,剛巧又有雞脾同乳酪,齊料有得食!


仲整咗個基本嘅Raita,係乳酪+青瓜絲+薄荷葉絲+少少鹽。


Raita好清爽,用黎配天多尼烤雞好夾架。


東歐超啲雞脾真係好大隻!得佢先有。。。




天多尼烤雞



材料﹕ 
鷄脾3-4隻(約1kg)
乳酪 200g



調味: 
1湯匙檸檬汁
2 1/2 湯匙天多尼烤粉
2 茶匙鹽


 
將所有
調味拌勺,拌鷄脾拌勺雪櫃醃3小時以上,
預熱焗爐200度,鷄皮向上鷄脾鋪上焗盤,
中上層焗30-40分鐘至全熟及金黃。


19 則留言:

  1. 可以俾個英文名我嗎?我指天多尼粉啊!Thx

    回覆刪除
    回覆
    1. 係tandoori呀,除咗粉仲有tandoori paste

      刪除
  2. 見到紅彤彤的Tandoori我就有啲怕怕,所以我冇食過……

    回覆刪除
    回覆
    1. 紅彤彤係來自紅椒粉,天然架可以放心食

      刪除
  3. tandoori chicken又係好耐冇整。

    回覆刪除
  4. 天多尼粉唔識,大鄉里呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 印度鋪有架,仲有tandoori paste,西洋超市有時都有

      刪除
  5. 隻雞脾真係好大隻呀,見到都想咬一口 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好耐冇食過咁大隻雞脾啦,成大半隻碟呀

      刪除