我的網誌清單

2015年4月3日星期五

酸辣湯餃子

椰菜花葉醃好了!
想了幾個食法,最後還是用了來包餃子。


本來只打算吃湯餃子,不過煎餃我也想吃喔。
反正有一大盤餃子,就來個餃子二食。
水煎餃上碟時俾我整散咗,沒有結成一餅,但係煎得顏色好好,很脆口。


另一味是酸辣湯餃子。


椰菜花葉洗乾淨所有鹽份,用攪拌器攪碎椰菜花葉,加入肉、調味!拌勻便可以用來包餃子。
用的肉亦不需多,多點菜才好食。
今次做的是麵皮中厚度嘅餃子,我會按心情去決定那天想吃嘅餃子皮厚度。
以前我只愛吃薄皮,現在開始欣賞中厚度嘅麵皮,有時都會整薄皮,太薄嘅反而不愛。
如果你用椰菜花葉來包菜肉雲吞,雲吞皮薄易熟,最好先將椰菜花葉出出水先再用攪拌器攪碎。。。


咁多竟然都食得哂!!!
不過我也只是用了一半椰菜花葉,另一半,打算用黎煮其他嘢。

18 則留言:

  1. 回覆
    1. 係呀,响上海館子我會叫呢啲架

      刪除
  2. 等我都試下用椰菜花先.

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 有菜味同甜味架,梗似椰菜,葉果part似啲中國式嘅菜

      刪除
  4. 天啊。。。好想食呀!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 買包麵粉試吓包啦,跟足食譜唔難成功架

      刪除
  5. Li J,芙芙好想試下自己整餃子皮,
    係咪唔難架?我見你啲皮好靚呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔難架,我鐘意呢個方法,比較容易搓之外,餃子皮可以做到好薄
      http://homemade-blog.blogspot.de/2014/04/blog-post_6820.html

      刪除