我的網誌清單

2015年4月13日星期一

越式蒸肉餅

 今日食其他民族嘅家常菜,都係蒸肉餅,不過係越式蒸肉餅。



越式蒸肉餅跟廣東蒸肉餅不一樣,用料較豐富,肉亦用得較少。
除了豬肉和蛋,裡面還有木耳、紅薯粉同洋葱。
這味菜真是十分十分美味 ,佢嘅香氣跟廣東蒸肉餅不一樣,似扎肉嘅香氣。


屋企早兩日食越式豬肉撈檬,整咗一大樽Nuoc Mam(碌冧)
加啲碌冧,個蒸肉餅會更加惹味。



越式蒸肉餅



材料﹕ 
碎豬肉 250g
大蛋3隻
木耳2朵浸軟
粉絲一小扎浸軟(我屋企冇用咗紅薯粉)
小洋葱一個去衣切件
蒜頭一粒去衣
1湯匙

 

調味: 
魚露1 1/2湯匙
少許
鷄粉/鰹魚少許
黑胡椒碎 1/4湯匙





將兩隻蛋黃放入碗內,加入1湯匙攪勻,
攪拌器內加入洋葱件及蒜頭,攪幾下,加入木耳又攪幾下,
加入餘下一隻蛋及兩隻蛋白、所有調味、碎豬肉及粉絲,又攪幾下,
加入碗內,用中大火蒸約15分鐘,
開蓋,倒入蛋黃水,蒸多1分鐘,再焗10分鐘


19 則留言:

  1. 回覆
    1. 我有Auntie係越南人,食佢唔少家常菜呢

      刪除
  2. 呢個我好有興趣,search到個食譜同你差唔多.

    回覆刪除
    回覆
    1. 大同小異架,係入面啲材料會加加減減

      刪除
  3. 好得意呀,搵日試下先,唔該妳!

    回覆刪除
  4. Li J,芙芙未食過越式蒸肉餅呀,
    好想試下呀,似乎真係好正咁呀!

    回覆刪除
  5. wow! 點解係咩都識整架 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有Auntie係越南人,我細細個就開始學囉

      刪除
  6. 肉餅真係好吸引 , 我都想食呀 ~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我細細個就開始食呢個肉餅,到依家都係咁鐘意

      刪除
  7. 材料好易搵到,好有興趣試整,多謝分享~~~

    回覆刪除